Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
A SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, viszont arra buzdítja dolgozóit, hogy oltassák be magukat a saját, és a vásárlók egészségének érdekében.
A 14 000 munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, de arra buzdítja minden egyes dolgozóját, hogy lehetőség szerint oltassa be magát. A vállalat emellett minden működési területén kötelezővé teszi a munkavállalók számára a maszkhasználatot a vásárlók és a dolgozók védelme érdekében.
A SPAR Magyarország az egyik legnagyobb foglalkoztató Magyarországon, mintegy 14 000 embernek adunk munkát, akiknek az egészségvédelme kiemelten fontos számunkra. Vállalati közösségünkben nem tesszük kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, mert bízunk abban, hogy valamennyi dolgozónk megérti az egyéni felelősségvállalás fontosságát. A SPAR éppen ezért arra buzdítja minden munkatársát, legyen szó áruházi kollégáról vagy irodai dolgozóról, hogy éljen az ingyenes védőoltás lehetőségével, hiszen ez az egyetlen hatékony módja a járvány elleni védekezésnek. A vállalat munkavállalói akár munkaidőben is felvehetik az oltást, ha éppen akkorra kapnak időpontot
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR a világjárvány kitörésekor az elsők között tett hatékony lépéseket a fertőzésveszély enyhítése érdekében, hiszen a lakosság élelmiszerrel történő ellátása stratégiai fontosságú terület. A védőeszközök – maszkok, kesztyűk, fertőtlenítőszerek - biztosításán túl leheletvédő plexiket telepített a pénztárakhoz, s megtöbbszörözte a napi takarítások és fertőtlenítések számát az áruházakban. A SPAR a védekezés hatékony eszközeként tekint a védőoltásra és a maszkhasználatra, ezért javasolja az oltakozást és teszi kötelezővé minden működési területen a maszkhasználatot kollégái számára, középpontba helyezve a vásárlók és munkatársak biztonságát. A maszkot a SPAR biztosítja a dolgozók számára.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








