Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Hat mentődolgozó fertőződött meg koronavírussal, a mentők 15 ezer fertőzésgyanús vagy igazoltan koronavírus-fertőzött betegnek nyújtottak segítséget - mondta az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) főigazgatója, Dr. Csató Gábor a járvány elleni védekezésért felelős operatív törzs vasárnapi online sajtótájékoztatóján.
A mentők napján megszólaló Csató Gábor kiemelte: az elmúlt időszak fejlesztései nagy mértékben hozzájárultak ahhoz, hogy feladataikat a járvány idején is a legmagasabb színvonalon tudják ellátni. Elmondta: a koronavírus-járvány miatt országszerte megnövelték mentőkapacitásukat, megyénként több plusz mentőegységet állítottak szolgálatba.
Közölte: a mentősök 40 ezer ember járványügyi mintavételét végezték el, amihez 55 ezer védőruhát, FFP-maszkot használtak fel és több mint 440 ezer pár gumikesztyű fogyott. A mentők csak a koronavírus kapcsán 420 ezer kilométert tettek meg - mondta Csató Gábor, aki megemlítette azt is, hogy az elmúlt időszakban több mint 400 új mentőautó állt szolgálatba, az elmúlt órákban is 40-nél több új mentőautót kaptak.
- fogalmazott. Közlése szerint az OMSZ 50 mentőautót különített el a Covid-19 gyanús, illetve igazoltan fertőzött betegek szállítására, emellett 17 határállomáson 315 ezer ember ellenőrzését végezték el. Mint mondta, a mentőszolgálat részt vesz a szűrővizsgálatokban, és a háziorvosok, orvosi ügyeletek számára már több mint 5500 doboz sebészi és majdnem 20 ezer FFP-maszkot osztottak ki.
Csató Gábor az OMSZ 72. születésnapján köszönetet mondott a bajtársaknak, a szolgálatot segítő orvostanhallgatóknak, önkénteseknek, vöröskereszteseknek, betegszállítóknak, valamint a támogató magánszemélyeknek, cégeknek. Emlékezetett rá, hogy 133 éve ezen a napon indult el a szervezett életmentés Magyarországon, 1948-ban pedig ekkor kezdte meg működését az OMSZ.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








