A Magyar Nemzeti Bank kibővített ajánlásának köszönhetően a jövőben csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.
Mindössze négy esetben vettek fel államilag támogatott hitelt gyógyszerészek ahhoz, megszerezzék a törvény által előírt, 25 százalékot meghaladó tulajdonrészt a patikájukat működtető vállalkozásban - számol be a Világgazdaság csütörtöki száma.
A gyógyszerészi tulajdonhányadnak a patikákban 2014. január 1-jéig meg kellett haladnia a 25, 2017. január 1-jéig pedig majd az 50 százalékot. Annak érdekében, hogy ez ne okozzon gondot a saját tőkével nem rendelkező gyógyszerészek számára, a kormány két támogatási konstrukciót dolgozott ki. Az egyikben államilag kamattámogatott hitellel, a másikban állami tőkebefektetés formájában segítik a patikusok többségitulajdon-szerzését.
Az első, az úgynevezett Patika Hitelprogram keretében eddig három hitelt folyósítottak, a Patika Tőkeprogram keretében pedig mindössze egyetlen ügyletet kötöttek - derül ki az Emberi Erőforrások Minisztériumának anyagából.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








