Szürke, borongós napokkal indul a hétvége és a jövő hét első fele, többfelé tartós köddel és csak kevés napsütéssel.
A magyar újautó piac sok, de inkább minden tekintetben eltér a régióstól, az európaitól, a globálisról már nem is beszélve. Ezért nem szabad csodálkozni azon, hogy az egyes autógyártók miért pont azokat a modelljeiket preferálják, amelyeket, illetve miért hoznak meg bizonyos döntéseket, melyek látszólag - a magyar piac szempontjából, illetve innen nézve - logikátlannak tűnnek.
Nem feltétlenül minden autóipari menedzser törekszik a legnagyobb darabszámokra, ugyanis vannak olyan termékek, melyek méretgazdaságos gyártása csak bizonyos korlátok betartása mellett kivitelezhető. A piaci szereplők mellett a laikusok számára azonban mégis az eladott darabszámok jelentenek egyfajta mérőszámot, és sok minden ki is olvasható belőlük.
2013-ban a világ 25 legkedveltebb autója ezek voltak. A táblázatban feltüntetésre kerültek a Magyarországon értékesített darabszámok is, már amelyik modell elérhető nálunk is.

Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








