Az elektromos autók terjedésével egyre többeket foglalkoztat, hogy vajon az elektromos hajtás miatt erősebb elektroszmog éri-e a vezetőt és az utasokat.
A magyar újautó piac sok, de inkább minden tekintetben eltér a régióstól, az európaitól, a globálisról már nem is beszélve. Ezért nem szabad csodálkozni azon, hogy az egyes autógyártók miért pont azokat a modelljeiket preferálják, amelyeket, illetve miért hoznak meg bizonyos döntéseket, melyek látszólag - a magyar piac szempontjából, illetve innen nézve - logikátlannak tűnnek.
Nem feltétlenül minden autóipari menedzser törekszik a legnagyobb darabszámokra, ugyanis vannak olyan termékek, melyek méretgazdaságos gyártása csak bizonyos korlátok betartása mellett kivitelezhető. A piaci szereplők mellett a laikusok számára azonban mégis az eladott darabszámok jelentenek egyfajta mérőszámot, és sok minden ki is olvasható belőlük.
2013-ban a világ 25 legkedveltebb autója ezek voltak. A táblázatban feltüntetésre kerültek a Magyarországon értékesített darabszámok is, már amelyik modell elérhető nálunk is.

Hónapokat csúszik a szegedi BYD-gyár indulása: behúzták a féket a kínaiak, ezt a magyar GDP bánhatja
Csak 2026 második negyedévében kezdhet el termelni a szegedi BYD-gyár - ezt az autógyártó alelnöke jelentette be.
-
Mától újra rendelhető a Lidl és a Tisza cipő egyedi sneakere - Sietni kell, csak 1 hétig elérhető
Az előrendelés most is kizárólag a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkcióján keresztül lesz elérhető.








