Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Az utóbbi hetekben számos bejelentés érkezett arról, hogy szélhámosok a Szerencsejáték Zrt. nevében próbálnak telefonon pénzt kicsalni gyanútlan áldozatoktól.
A cég ismételten felhívja a figyelmet arra a jelenleg is zajló telefonos sorozat-csalásra, melynek során a társaság nevében ismeretlen személyek hívnak fel véletlenszerűen embereket.
Az utóbbi hetekben számos bejelentést érkezett arról, hogy kéretlen telefonálók nyereményjátékra hivatkozva keresnek fel telefonon ügyfeleket, és azt állítják, hogy telefonszámukat kisorsolták. A nyeremény átvételének feltételeként arról tájékoztatnak, hogy egy bankautomatánál regisztrálni kell egy általuk megadott kódot, mely valójában egy mobiltelefonszám, aminek begépelése után a gyanútlan áldozat a csalók mobiltelefon egyenlegeit tölti fel.
Azt kérik, hogy akik hasonló esettel találkoznak, semmiképp se tegyenek eleget a csalók kérésének, és lehetőség szerint jelentsék be az esetet a lakhelyük szerint illetékes rendőr-kapitányságon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








