A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
2015. július 1-jétől a PayPal Vásárlóvédelmi Programja a fizikai termékek mellett az inmateriális árucikkekre és szolgáltatásokra is kiterjed, mint például a digitális zene, digitális könyv, digitális játékok, utazásra jogosító jegyek, vagy letölthető szoftverek.
A PayPal folyamatosan fejleszti a fogyaszók érdekeinek védelmét szolgáló vásárlóvédelmi programját. A vállalat tavaly a fizikai árucikkek körén belül a megrendelésre készült egyedi termékekre is kiterjesztette a védelmet, továbbá 45 napról 180 napra emelte fel a vásárlói követelések benyújthatóságának időszakát. A most bevezetett új elem alapjául egy az Egyesült Királyságban 2014-ben indított kísérleti program eredményei szolgáltak, amely során a brit felhasználók pozitívan fogadták a vásárlói védelem szolgáltatásokra és digitális termékekre történő kiterjesztésének lehetőségét.- mondta el Damien Perillat, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








