Május 1-je idén szerdára esik, amely munkaszüneti nap lévén azt is jelenti, hogy a legtöbb bolt is zárva lesz. Itt a lista az üzletek pontos...
A Lidl számára évek óta kiemelten fontosak a hazai értékek. A közeljövő egyik legfontosabb célja, hogy az áruházlánc tovább növelje kínálatában a magyar termékek arányát és a vásárlók minél több minőségi hazai termék közül válogathassanak - mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, akivel többek közt arról beszélgettünk, hogyan tud egy magyar termelő egy országos lefedettséggel bíró áruházba bekerülni, milyen kritériumoknak kell megfelelnie.
Évek óta folyamatosan nő a Lidl polcain a magyar termékek aránya, az áruházlánc ma már több mint 490 hazai beszállítóval dolgozik együtt, és szeretnék növelni ezt a kört.
- mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, hozzátéve, ezért is hívták életre a Lidl Akadémia Plusz többlépcsős edukációs programot.
Hogy kerülhet egy magyar termelő áruja a német diszkontlánc polcára?
Ahhoz, hogy valakinek a terméke a diszkontláncban megjelenjen, bizonyos kritériumoknak meg kell felelnie, például:
- a termékek minőségének meg kell felelnie az áruházlánc minőségi követelményeinek,
- a termelőnek rendelkeznie kell az áruházak kiszolgálására elegendő volumennel,
- az áruházlánc által előírt auditoknak való megfelelési követelményt teljesíteni kell,
- és kell, hogy legyen lehetőség a növekedésre és fejlesztésre.
Ahhoz, hogy az áruház és a potenciális partnerek egymásra találjanak, hívták életre a Lidl a magyar beszállítókért program keretén belül a Lidl Akadémia Pluszt, amely egy programsorozat keretében biztosít lehetőséget arra, hogy a lehetséges beszállítók szakmai előadásokon vegyenek részt és személyesen is egyeztethessenek a szakmai szervezetek képviselőivel és a Lidl beszerzési vezetőivel.
A program újdonsága az a 80 oldalas átfogó szakmai kiadvány, azaz egy kézikönyv, amely praktikus információkkal szolgál azzal kapcsolatban, hogyan lehet bekerülni az áruházlánc polcaira. Gyakorlatilag egy útmutatót kapnak a termelők, hogy pontosan milyen elvárásoknak kell megfelelniük. Olyan kérdéseket érint a kiadvány, mint a termékajánlat, az árazás, az adminisztratív teendők, vagy akár a hatékonyság növelése.
Jól járnak a kkv-k, ha bejutnak egy országos bolthálózatba
Az áruházlánc országos piacot biztosít, lehetőséget ad a kis- és középvállalkozások számára a tervezhető bővülésre. Ezen túlmenően segíti és támogatja partnerei nemzetközi piacra lépését is, hiszen a Lidl Magyarországgal való együttműködés egyben azt is lehetővé teheti a magyar beszállítók számára arra, hogy határokat átívelően, külpiacokon is érvényesülni tudjanak a diszkontlánc nemzetközi beszállítói hálózatához csatlakozva.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.