Az üzletlánc több mint 70 ezer kedvezményes árú élelmiszercsomagot értékesített az elmúlt 2 hónapban.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint 2017 első fél évében 75 százalékkal nőtt a termékmegjelenítések száma az RTL Klub és a TV2 saját készítésű műsoraiban az előző év azonos időszakához képest.
Az NMHH Médiatanácsának pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a két kereskedelmi csatorna saját készítésű műsoraiban 19 162 termékmegjelenítést azonosítottak, a megjelenő márkák száma szintén közel 75 százalékkal nőtt: 2017 első fél évében 2953 fajtát láthattak a nézők, míg egy évvel korábban csupán 1700-at. Az RTL Klub a tavalyi 6378 megjelenítését több mint a duplájára emelte idén, a csatornán az első fél évben mintegy 14 ezer ilyen típusú üzenet szerepelt. A TV2 esetében kismértékű emelkedést regisztráltak, 4609-ről 5204-re ugrott a termékmegjelenítések száma.
A közel háromezer beazonosított áru 88 százaléka tíznél kevesebbszer, 978 pedig csupán egy alkalommal tűnt fel, így a termékmegjelenítés változatosabb kínálatot mutatott a klasszikus reklámszpotok piacánál. A legtöbb ilyen hirdetés, összesen mintegy 12 ezer, a tematikus magazinműsorokban jelent meg, ez az összes hirdetés 62,4 százaléka. A legtöbb termékmegjelenítéssel (3299) az RTL Fókusz műsorában lehetett találkozni, közel kétszer annyival, mint tavaly (1790).
A médiatanács tapasztalatai szerint a korábbiakhoz képest a műsorszolgáltatók következetesebben használják a termékmegjelenítésre való felhívást. Emellett a hatósági vizsgálat 270 alkalommal regisztrálta a felhívás elmaradását.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Megöltek két ukrán katonát Bajorországban: egy orosz férfi a gyanúsított
- Lemondott a skót miniszterelnök
- A kkv-t erősítő programot indít a kormány
- Leadta ajánlásait a Mi Hazánk
- Magyarország 2036-os olimpiai pályázatával is számolnak a nemzetközi térben
- Ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében