Fogyasztóbarát védjegyért pályázatot hirdet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a vállalkozások számára azzal a céllal, hogy ily módon emelje ki azokat, amelyek a jogkövető magatartáson túl folyamatosan igyekeznek tenni a vásárlók bizalmának és elégedettségének növeléséért - mondta Fülöp Zsuzsanna, a NFH szóvivője szerdán Szolnokon sajtótájékoztatón.
A díjmentes pályázaton részt vehet valamennyi kiskereskedelmi és vendéglátó tevékenységet végző vállalkozás, amely dokumentációban igazolta, hogy megfelel a kiírási feltételeknek - jelezte a szóvivő, hozzátéve: megfelelő érdeklődés esetén a pályázatot később más ágazatokra is kiterjeszthetik. Az első díjakat várhatóan az idén szeptemberben ítélik oda.
Pályázni lehet egyebek között olyan fogyasztóbarát ügyfélszolgálat működtetésével, amely alkalmas a vásárlói reklamációk gyors, hatékony és jogszerű elintézésére. Szintén pályázati lehetőséget kínál egy fogyasztói tudatosságot ösztönző tájékoztatási rendszer kialakítása, amikor a pályázó hangsúlyt fektet arra, hogy termékek értékesítésével, illetve a szolgáltatások igénybe vételével kapcsolatos valamennyi információ eljusson a fogyasztókhoz.
A kiírás szerint jó eséllyel pályázhatnak a védjegyre az átlagosnál nagyobb mennyiségben hazai terméket árusító vagy hazai beszállítókat foglalkoztató vállalkozások, valamint a kiemelt figyelmet igénylő fogyasztók - idős emberek vagy egészségi okokból korlátozottak - védelmét és segítését szolgáló rendszert alkalmazók.
A sikeresen pályázó vállalkozások az odaítélt minősítést két évig viselhetik. A tanúsítás jogszabálysértés vagy a pályázatban megfogalmazottakkal ellentétes tevékenység esetén visszavonható.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- 20 centis késsel szúrta hátba osztálytársát – új részletek a bőnyi borzalomról
- Ingyenes egészségügyi szűrőprogramot indít a főváros
- Tálas Péter: a nukleáris fenyegetés csak stratégiai kommunikáció
- Szentkirályi Alexandra egy csokor gazzal köszöntötte Karácsony Gergelyt
- A 13-as után a 18-as mezszámot sem viselheti többé senki a Győrnél
- Választási részvételre ösztönző kampányt indított az EP