Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Néhány közlekedési táblával kevesebb lehet, és várhatóan változhatnak az eddig alkalmazott sebességhatárok is. Már dolgozik az NFM az új KRESZ-szabályokon, a munkát azonban nem kapkodják el, várhatóan 1-1,5 év múlva jön az új szabályozás.
Ugyan nem kapkodják el, de már dolgoznak a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban (NFM) az új KRESZ-szabályokon - derül ki a Vezess.hu friss összefoglalójából.
- reagált a tárca megkeresésünkre.
Mint azt elárulták, várhatóan több közlekedési táblát is száműznek majd. Így az eddig ismert 5-10-20-30-40-50-60-70-80-90-100-110-130 km/órás táblák közül kiszedik a kevésbé használt útjelzőket. De változtatni akarnak a sebességhatárokon is. A szakportál információi szerint
De az új KRESZ megjelenése előtt is várhatóak szabálymódosítások. Lapinformációk szerint még az idei évben az NFM szakértői elé kerülnek egyes várakozási és megállási szabályok. Arról azonban egyelőre nincs információ, hogy ezek kapcsán pontosan miket és miért vizsgálnak majd felül.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








