Karácsony közeledtével sok családban kerül a fa alá az első saját okostelefon, pedig ez egyszerre ajándék, felelősség és hatalmas mérföldkő
30 és 50 ezer közé tehető azon gyermekek száma, akik rendszeresen, míg 200 ezer körülire azoknak a száma, akik a nyári vakáció alatt éheznek Magyarországon.
Az ATV.hu cikkében arról ír, hogy megdöbbentően magas, 200 ezer körülire tehető azon gyermekek száma Magyarországon, akik úgy nevezett kríziséhezők. Ez nem azt jelenti, hogy például árvíz vagy földrengés esetén nem jutnak élelemhez, hanem azt, hogy olyan időszakokban nem kapnak megfelelő mennyiségű élelmiszert, amikor szünetel az iskolai, óvodai vagy bölcsődei ellátás.Bangóné Borbély Ildikó, az MSZP országgyűlési képviselője szerint az
További problémának tartja, hogy a közmunkások gyermekei annak ellenére nem jogosultak az ellátásra, hogy e családok anyagi helyzete csak papíron javult.
Összehasonlításképpen, évközben mintegy félmillió gyermek jogosult ingyenes étkezésre az oktatási intézményekben, de a szünidő alatt csak 140 ezren veszik igénybe ezt az ellátást.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








