A fiatal vállalkozóknak indított uniós Erasmus csereprogram keretén belül a három évnél nem régebben alapított cégek vezetői tölthetnek el hosszabb-rövidebb időt más uniós tagállamban, hogy tapasztalatot szerezzenek, partneri kapcsolatokra tegyenek szert és megismerkedjenek a fogadó ország, cég üzleti kultúrájával, menedzsment- és üzletfejlesztési módszereivel
Dobos Erzsébet, a programban közreműködő szervezet, az ITD Hungary Zrt.-Enterprise Europe Network felelős igazgatója a Népszabadságnak elmondta: A program elsődleges célja a kis- és középvállalatok versenyképességének növelése, az új és a már jól működő vállalkozások közötti tudás- és tapasztalatátadás. A februárban kísérleti jelleggel indult programra kiutazni vágyókat és hazai fogadó cégeket, mentorokat is várnak.
Sok cég nyitott az együttműködésre, és a tanulni vágyót nem konkurenciaként, hanem lehetséges partnerként kezelik. A jelek szerint a válság kimondottan kedvez a programnak, mivel a nehéz helyzetű vállalkozások előre menekülnek: új lehetőségeket, kapcsolatokat keresnek külföldi vállalatokkal, megismerik a bejáratott, stabil hátterű cégek gyakorlatát, míg a fogadó cégek friss ötletekkel gyarapodhatnak, ami továbblendítheti őket
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


