A mélybe vetette magát egy 12 emeletes épület tetejéről az a 25 éves kínai férfi, aki a negyedik generációs iPhone 16 prototípusának leszállítását felügyelte. A fiatalembert azzal gyanúsítottak, hogy eltulajdonított egy készüléket, de ő nem tudta feldolgozni a vádakat és inkább az öngyilkosságba menekült.
Sun Danyong annál a Foxconn cégnél dolgozott, amely az Apple legnagyobb kínai beszállítója. A cég azután indított vizsgálatot, hogy a fiatalember korábbi osztálytársai bejelentést tettek, melyben azt állították, hogy beszéltek a férfival az öngyilkosság előtt, aki élete legmegalázóbb élményéről számolt be.
A férfit állítólag megverték a biztonsági emberek, majd bezárták az egyik szobába és átkutatták a lakását. A Foxconn az ügy tisztázásáig felfüggesztette biztonsági főnökét és az Apple képviselőivel együtt részvétüket fejezték ki Sun családjának.
A volt iskolatársak egy helyi lapnak elmondták, hogy a készülék eltűnését maga Sun jelentette a cégnek, de miután rá terelődött a gyanú a mélybe vetette magát az épület tetejéről. A tajvani céget már többször is bírálták az alacsony fizetések és a rossz munkakörülmények miatt, de ők mindig tagadták a vádakat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








