A kétezres évek elején csődbe ment zalaegerszegi ruhagyárból 110 egyedi loftlakás épül, a régi porta helyén pedig hamarosan kávézó nyílik.
A statisztikák szerint az átlagos amerikai nő 162 centiméter magas, 73,5 kiló, mindehhez pedig 14-es ruhákat hord, ami az európai 44-esnek felel meg. A valóság azonban mást mutat: a nők 68 százaléka ugyanis kifejezetten túlsúlyos, így megdöbbenve észlelheti majd, hogy a válság hatására a boltokból egyre-másra tűnnek el a nagyméretű ruhadarabok.
Csendben, halkan elkezdték kivonni a piacról a nagyméretű ruhatermékeket Amerikában. Olyan nagy amerikai áruházak, mint az Ann Taylor vagy a Bloomingdales az új kollekcióikat már csak legfeljebb 12-14-es méretig gyártják (42-44 Európában), mások a téli bevásárlószezon megkezdéséig már nem töltik fel készleteiket nagyméretű ruhadarabokkal.
Korábban: Szexi fehérneműk: jobban kellenek, mint valaha!
A gazdasági megfontolás a lépés mögött, hogy a nagyobb ruhadarabok több anyag felhasználását igénylik, ráadásul minél több méretben gyártanak egy ruhát, annál több modellt kell alkalmazni a fazon kialakításakor. Más ruhagyártók a fogyasztókra igyekeznek terhelni a nagyobb ruhák költségeit, ez azonban szokás szerint felháborodott hörgést váltott ki a női vásárlók köréből.
Korábban: Botrány! Melltartóháború tört ki a Marks & Spencernél
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ami lehet, hogy rövid időn belül meghátrálásra készteti a gyártókat. Amerikában ugyanis bárkit bármiért beperelhetnek, márpedig a legfrissebb ötletek szerint az áruházak árképzési gyakorlata nem csak a méretek miatt diszkriminatív, de faji szempontból is. A fekete nők egy része ugyanis felépítésénél fogva is szélesebb 14-16-os csípővel rendelkezik, még akkor is, ha a derekára elég lenne a 10-es nadrág.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








