Egyre szembetűnőbb, hogy a tévés vállalatok komplex médiavállalatokká alakulnak a nemzetközi színtéren, mely folyamatból a TV2 sem szeretne kimaradni, így meglehetősen tudatosan építi portálcsaládját a világhálón, valamint anyavállalatától átveszi a külföldön már sikeresen működő elemeket - tudtuk meg a csatorna sajtótájékoztatóján.
A TV2 anyacége, a ProSiebenSat.1 Németországon meghatározó szereplő az internetes piacon, van tehát milyen példát követnie a magyarországi csatornának. A 3 képernyős modellre (TV, mobil, internet) történő fókuszálás szervezeti átszervezést is megkövetelt: létrejött a csatornánál a Digitális Média Igazgatóság.
A mobil és a netes képernyőt elsősorban az interaktivitás és az egyedi, exkluzív tartalmak tehetik vonzóvá - emelte ki Fekete Attila, az új igazgatóság vezetője. A neten a komoly mennyiségben rendelkezésre álló profi videó tartalom különböztetheti meg a TV2-t versenytársaitól, akik közül egyre többen igyekeznek videókat felölteni, mivel a szöveges tartalom önmagában ma már nem elég a térnyeréshez.
Az online megújulás keretében első lépcsőként átalakult a tv2.hu portál, mely ezentúl kifejezetten a szórakoztató és bulvár tartalomra fókuszál, míg a komolyabb hírtartalom a tények.hu oldalon lesz megtalálható. A Tények brand internetes kiterjesztése elsősorban az élő közvetítések, a vágatlan videók, a kulisszatitkok és az interaktivitás miatt lehet majd sikeres. Az oldalra videót bárki beküldhet, így tulajdonképpen bárki lehet tudósító, amennyiben pedig megfelelő tartalom akad horogra, az könnyen akár a tévéképernyőre is kerülhet.
A híreknél könnyedebb tartalmú videók megosztását a csatorna egy új portállal, a MyVideo.hu-val teszi lehetővé. Az oldal német megfelelője Németországban a YouTube után a második legnagyobb szereplő a videó megosztó piacon. A modellt már Belgiumban és Hollandiában is sikeresen alkalmazzák. Az induláshoz német videókat töltenek át a magyar oldalra, így jelenleg már mintegy 335 ezer videó közül lehet válogatni.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A TV2 a közösségépítést is egy új szintre emelné egy külső alkalmazás, az i-Ping felhasználásával. A tervek szerint ezzel a mobiltelefonos Java alkalmazással lehetővé válik, hogy az emberek bluetooth-on keresztül megtalálhassák azokat, akik megfelelnek az előre felállított szűrőfeltételeknek (kor, nem, kapcsolatban él-e, melyik Megasztár-jelöltnek szurkol) és szintén futtatják az alkalmazást mobiljukon a bekapcsolt bluetooth mellett. Indulásként a Megasztár honlapján lehet profilt készíteni, valamint letölteni az alkalmazást a mobilra, mely ezt követően a bluetooth mellett a netkapcsolatot is igénybe veszi, hogy a szűréseket a weben tárolt profilok alapján elvégezze.
Az eseményen megtudtuk, hogy a TV2 a mai napon, határidőig megtette nyilatkozatát, miszerint felmegy a digitális földi sugárzás platformjára, amennyiben az üzleti részleteket sikerül megfelelően letisztázni. A TV2-nek ehhez rövidtávon nem fűződik érdeke, gyakorlatilag a saját konkurenciáját építi, és még fizet is érte, hosszabbtávon azonban minden bizonnyal nem engedhető meg a kimaradás.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó