Mutasd be vállalkozásod vagy ötleted május 9-én az Akváriumban! Figyelem! A jelentkezés hamarosan zárul!
Jelentős átalakulás bontakozik ki a biztosítási piacon az újfajta digitális szereplők, az úgynevezett InsurTech cégek miatt. Az új piaci szereplők a személyre szabott szolgáltatásokkal, automatizált megoldásokkal áramvonalasítanák a biztosítások megkötését és a kártérítést. A cél a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés, de kérdés, a kérdés pedig az, vajon mit reagálnak majd erre a biztosítótársaságok.
A biztosítási piacnak is fel kell vennie a versenyt az interaktív digitális megoldások terén, ha el akarja érni a Z generációt. A hazai Insurwiz startup olyan adatalapú InsurTech megoldást fejlesztett, amely a kárbejelentést és az elbírálási folyamatot is automatizálja – így gyakorlatilag a kárrendezés teljes folyamata a digitális térben megvalósítható.
A biztosítási piac eddig leginkább a felnőtt korosztályra, az X és Y generációra épült. Ahhoz viszont, hogy a következő, már a digitális korszakban felnövő Z generációt is el tudja érni, igazodnia kell a korosztály technológia igényeihez: ahhoz a digitális kényelemhez, ami a nagyon egyszerű és gyors használat mellett személyre szabott élményt nyújt.
„A most 15-25 évesek az ún. „digital-first” generáció – azaz bármilyen kérdés, probléma, feladat esetén elsőként az online térben keresnek megoldást. Ez határozza meg azt, hogy milyen szolgáltatásokat ismernek és használnak: ami a közösségi médián, mobil alkalmazásban, chatboton keresztül könnyen, interaktívan elérhető, és a kereséstől a szerződéskötésen át a fizetésig minden lépés gördülékeny, élményt nyújt. Ezért is van nagy jelentősége azoknak a technológiai cégeknek, amelyek egy bejáratott piacon, mint például a biztosítás, hoznak új, automatizált megoldást” – fejtette ki Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Bár néhány InsurTech cég már megjelent a hazai piacon, az Insurwiz abban egyedülálló, hogy a kárbejelentést és az elbírálást is automatizálja. A repülőjáratok késésénél, törlésénél például a háttérrendszer valós időben követi a járatokat, így az alkalmazás azonnal tudja, ha az érintett járat szempontjából biztosítási esemény történt, mennyit késett és milyen kártérítés jár a biztosítottnak. Ugyanígy azt is látja a rendszer, ha a síliftek nem üzemelnek, vagy a szélsőséges időjárás tönkretette a nyaralást. „Mivel a biztosítási piacon még viszonylag kevés az olyan adatvezérelt megoldás, amely a mesterséges intelligencia vagy gépi tanulás lehetőségeit kiaknázza, ezért a csapat megoldása a nemzetközi terjeszkedésre is esélyes lehet” – erősítette meg Németh Balázs a hazai startupban rejlő lehetőséget
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.