Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Csak a tavalyi év második felében 4 ezer kisbolt zárt be, és nem várható, hogy csökken a hullám. A MNKSZ főtitkára szerint a bérleti díj és a közterhek drágulása tesz be leiginkább.
A magas bérleti díjak és a közüzemi díjak egyre magasabb mivolta miatt rengeteg kisbolt került a bezárás szélére magyarországon - ezt mondta az InfoRádiónak Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára.
Mint Neubauer Katalin fogalmazott: a diszkont áruházak leggyakrabban az akciókkal "szívják el" a vásárlókat a kisebb szakboltoktól, és nagyon kicsi marad az árrés azután is ezekben az üzletekben, hogy sikerül kifizetni a bérleti díjat és a közüzeni díjakat. Sok vállalkozó emiatt ógy dönt, hogy bezárja a boltját, és inkább alkalmazottként folytatja.
A KSH adatai szerint a tavalyi év második felében 4000 volt a bezárt kiskereskedelmi egységek száma, és a tendencia nem úgy tűnik, hogy lassulni fog. A sorra bezáró boltokról a Pénzcentrum is írt nemrég, ezt a cikket itt olvashatod el újra:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








