Miközben az innováció tovább gyorsult, azt is lehet látni, hogy a vásárlók egyre tudatosabban mérlegelik, mikor és mire érdemes költeni.
A világ egyik legismertebb sörmárkája érkezett meg Magyarországra. A Coors világos sör különleges csomagolásban kerül a hazai boltok polcaira.
Idén februártól a magyar piacon is elérhetővé válik a világ egyik legismertebb sörmárkája, a Coors sör, ami éppen ideális hőmérsékletű a fogyasztáshoz, ha a csomagolásán a hegyek kék színűek - közölte a Borsodi Sörgyár.
A bevezetés kapcsán Vuleta Zsolt ügyvezető és kereskedelmi igazgatója elmondta: azt tapasztalták, hogy az elmúlt években egyre többen, egyre szívesebben próbáltak ki új, különleges termékeket. A 4,3%-os alkoholtartalmú termék egy könnyen iható sör, enyhén gyümölcsös és malátás jegyekkel, kevés keserűséggel és utóízzel. A termék javasolt fogyasztási hőmérséklete 5°C, innovatív csomagolása pedig pontosan elárulja a fogyasztóknak, hogy mikor elég hideg a vágyott ital az optimális ízélményhez.
Az új termék idén februártól elérhető a hazai boltok polcain 0,33-as üveges, valamint fél literes dobozos kiszerelésben, valamint csapon a vendéglátóhelyeken.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







