Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Újra indul az árdrágulás a magyar boltokban: ennyit fizethetnek a Lidl, Aldi, Penny, Tesco vásárlói
Minden hónapban összeállít a G7 egy virtuális bevásárlókosarat, annak érdekében, hogy nyomon lehessen követni a drágulást. Ez alapján pedig 8 százalékos árcsökkenés történt 1 év alatt.
2023. október 31-én átlagosan 23923 forintot kellett fizetni az Aldi, Lidl, Penny és Tesco kínálatában a G7 által összeállított bevásárlókosár. Egy évvel ezelőtt ugyanennek az értéke még 26103 forint volt, vagyis egy év alatt 8 százalékos árcsökkenés történt.
Ha nem az éves változás mértékét, hanem a bevásárlás konkrét összegét nézzük, akkor azt láthatjuk, hogy idén februárban volt a legdrágább (28 222 forint), azóta pedig egészen szeptemberig (23 820 forint) csökkent a termékek ára. A friss, október végi adatok szerint azonban októberre szintén drágult az összeg, 23 923 forintra.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








