A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Rengeteg magyarra vár életszínvonal-csökkenés: most még nem érzik, de értük is eljön a válság
A magyarok arra számítanak, hogy a következő egy évben tovább romlik az életszínvonaluk, az élelmiszer drágulása jelenti a legnagyobb problémát – többek között ez derül ki az Aegon friss, reprezentatív kutatásából, amiben a magyar embereket kérdezték anyagi helyzetükről, kilátásaikról. Miközben sokan látják elég borúsan a jövőt, a kihívásokkal teli gazdasági helyzet egyre inkább rávilágít arra, hogy mennyire fontos az anyagi tervezés, a megtakarítás és a hosszú távú öngondoskodás.
A válaszadók 60 százalékának romlott az életszínvonala az utóbbi félévben, minden negyedik ember érzi úgy, hogy változatlan körülmények között él, 15 százalék pedig úgy vélte; jobb anyagi helyzetben van, mint korábban – derül ki az Aegon, Magyarország vezető biztosítójának legújabb, reprezentatív kutatásából. A magyarok borúsan gondolkodnak a jövőt illetően: 56 százalék vélekedik úgy, hogy tovább romlik majd az életszínvonala, 26 százalék bízik a javulásban és közel minden negyedik szerint semmi sem változik majd.
A kutatás során arra is rákérdeztek, melyik gazdasági tényező okozza a legnagyobb életszínvonal romlást az emberek életében. A válaszadók döntő többsége, 65 százalék mondta azt, hogy az élelmiszer drágulásában látja a legnagyobb problémát. A növekvő energiaárakat kevesen nevezték meg (gáz: 6 százalék, villany: 4 százalék), mint az életszínvonaluk romlásának fő okozóját. Az üzemanyagárak drágulásában 9 százalék látja a kiváltó okot, a megtakarítások elinflálódásában ugyanennyien. A felmérésnek a pesszimista jövőkép mellett vannak pozitív üzenetei is.
A megtakarítások kapcsán kiderült, korábban minden második ember tudott félretenni, ma minden harmadik ember képes erre, a válaszadók kétharmada (66 százalék) pedig biztosan nem tud majd félretenni a közeli jövőben.
„A magyar lakosság számára a biztonságérzet rendkívül nagy jelentőségű, tudják, hogy a tartalékképzés fontos. Ennek létjogosultságára a válságok még inkább ráirányítják a figyelmet. Akár minimális megtakarítás is jelentős biztonságérzetet ad az emberek mindennapi életéhez. Az elmúlt évek gazdasági folyamatai világossá tették, hogy stabil jövőt kizárólag öngondoskodással, több lábon álló hosszú távú megtakarításokkal lehet építeni. A nem várt kockázatok elkerülése hosszú évek óta kiemelt célja ügyfeleinknek. Az Aegon több évtizedes tapasztalattal rendelkezik ahhoz, hogy a legjobb megoldásokat kínálja mindazoknak, akik biztonságban szeretnék tudni saját maguk és családjuk jövőjét” – mondta Zatykó Péter, az Aegon Magyarország elnök-vezérigazgatója.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








