Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Tovább terjeszkedik az a német üzletlánc, amely a Pepco és a KiK babérjaira tör Magyarországon: mint kiderült, május közepén Budapesten újabb TEDi üzlet nyílik. És vélhetően itt nem terveznek megállni, gőzerővel keresik a partnereket a honlapjukon: azonban elég kemény feltételeknek kell megfelelnie annak, aki fióküzletet szeretne nyitni.
Mint arról a héten beszámoltunk, egy új német üzletlánc kezdett rohamos terjeszkedésbe Magyarországon: a két vidéki üzlete (Pápa és Székesfehérvár) mellett március vége óta a TEDi már a fővárosi Savoya Parkban is üzemeltet egy boltot. És a jelek szerint itt még messze nem terveznek megállni: a Facebook-oldaluk szerint ugyanis heteken belül megnylik egy újabb budapesti egységük.
Azt írják, az eddigi három boltjuk mellé május 12-én nyit a következő, a XVIII. kerületi Lőrinc centerben.
A honlapon is gőzerővel keresik az üzleti alkalmazottakat, bár az álláshirdetésekben nincs megadva, hogy pontosan melyik boltban kellene dolgoznia a jelentkezőknek. Ami még ennél is érdekesebb, hogy mi mindennek kell megfelelnie annak a vállalkozónak vagy üzlethelyiség tulajnak, aki TEDi fióküzletet szeretne nyitni, a weblapon ugyanis részletesen taglalják az elvárásokat. A leendő partnereknek az alábbi követelményeknek kell megfelelnie:
- Épület: Bérelhető már meglévő ingatlan, vagy új építésű projekt
- Elhelyezkedés: Gyalogos zóna, belvárosi A vagy kiváló B elhelyezkedés, gyalogosok által igen látogatott városrész, szaküzlet agglomeráció, szoliter helyszín, vagy bevásárlóközpont
- Kereskedelmi környezet: Élelmiszer diszkontáruházak, hipermarketek, ruha-, és cipőkereskedelmi fiókvállalatok, drogériák, valamint további igen frekventált kiskereskedelmi egységek
- Gyűjtőterület: 20 000 főnél nagyobb lakosság a központban (kivétel: idegenforgalmi központok), 30 000 főnél nagyobb lakosság a gyűjtőterületen
- Felületprofil: Legalább 650 négyzetméteres földszintes értékesítési felület plusz kb. 50 négyzetméteres mellékterület, gyalogos zónákban vagy igen magas vevőlátogatottsággal rendelkező prémium helyszíneken alagsori-, vagy felső emeleti elhelyezkedés is lehetséges, 600 négyzetméter felett
- Külső értékesítés: Az épület előtt 15 négyzetméter kívánatos
- Homlokzat: Legalább 6 méter hosszú frontrész kirakatokkal
Mint korábbi cikkünkben bemutattuk: bár a német üzletlánc itthon még kevésbé ismert, de már 11 országban vannak jelen, több mint 2600 üzlettel, és 24 ezer dolgozót foglalkoztatnak. Az utóbbi időben Kelet-Európa felé terjeszkednek, tavaly év elején például Romániában jelentették be az első bolt megnyitását. Árukínálat tekintetében hasonló ligában játszanak mint a brit Pepco, vagy a szintén német KiK: élelmiszereken kívül gyakorlatilag mindent és bármit lehet kapni a lakberendezési cikkektől kezdve a kozmetikumokon át a játékokig.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
És hogy ez mennyire jó üzlet Magyarországon: a céges beszámolók szerint a legnagyobb hazai szereplő, a Pepco Hungary Kft. 78 milliárdos árbevétellel zárta 2021-et, és 8 milliárd forint adózás utáni eredményt jegyzett. A KiK magyar leánycége 19 milliárd forintos bevétel mellett 182 milliós adózás utáni eredménnyel zárt 2020-ban - a tavalyi beszámoló még nem elérhető.
Címlapkép: Facebook/TEDi Magyarország adok-veszek
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok