A TikTok algoritmusa előnyben részesíti a mentális egészséggel kapcsolatos tartalmakat.
Komoly vetélytársa érkezett a non-food szegmensben Magyarországon versengő Pepcónak és KIK-nek: egy német üzletlánc, a TEDi ugyanis nemrégiben egy pesti plázában nyitott üzletet. A termékkínálat alapján ebben a boltban is szinte minden kapható a lakberendezési tárgyaktól kezdve a játékokon, irodaszereken át egésze a kozmetikumokig.
Új boltlánc nyitott üzletet Magyarországon, legalábbis egy TikTok videóban már megmutatták, hogy is néz ki a TEDi nevű cég új üzlete, és miket lehet ott kapni.
Az üzletláncról keveset lehetett eddig hallani Magyarországon, pedig a német vállalatot 2004-ben alapították, és a honlapjuk szerint már 11 országban vannak jelen, több mint 2600 üzlettel, és 24 ezer dolgozót foglalkoztatnak.
@promomshu ♬ Candy - The Wildcardz & dazeychain
A weboldaluk szerint március végén nyitottak meg egy boltot a 11. kerületben (a cím szerint a Savoya Parkban), vélhetően erről készülhetett a TikTok videó is. Ezen kívül Pápán és Székesfehérváron van még egységük, de mint megtudtuk, már nagyban keresik a partnereket újabb boltok megnyitására. Sőt, a portáljuk szerint folyamatosan keresik a dolgozókat a magyar üzleteikbe.
A videóból és a honlapról kiderült, hogy a kínált termékkategóriák nagyjából hasonlóak, mint az itthon már igencsak elterjedt Pepco és KIK üzleteké - és például a Müller szortimentjét is nagyban lefedik. Gyakorlatilag a kozmetikumokon át a lakberendezési tárgyakon, dekorációkon és a játékokon keresztül az irodaszerekig szinte mindent árulnak.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Mekkora üzlet szinte mindent árulni?
Komoly vetélytársat kapott tehát a non-food szegmensben a brit Pepco, amelynek jelenleg mintegy 216 boltja van Magyarországon. A 2021-es üzleti beszámolójuk szerint a Pepco Hungary Kft.-nek tavaly több mint 78 milliárd forintos bevétele volt, amelyből 8 milliárd forint adózott eredményt könyvelhettek el. 2031 alkalmazottjuk volt, ami több mint 600-al több, mint két évvel korábban, a bérköltségeik pedig több mint 9 milliárd forintra rúgtak. A Pepco-csoport még 2019-ben jelentette be, hogy 27,2 milliárd forintos logisztikai beruházást telepít Magyarországra, hogy innen szolgálja ki a régió üzleteit.
A másik nagy játékos, a szintén német KIK több mint 100 egységgel rendelkezik Magyarországon. A KiK Textil és Non-Food Kft. még nem tette közzé tavalyi beszámolóját, de a 2020-as dokumentum szerint abban az évben több mint 19 milliárdos bevételt könyvelhettek el, amiből 182 millió forintnyi adózott eredményük lett. 2020-ban átlagosan 534 alkalmazottjuk volt, a bérköltségek pedig több mint 1,6 milliárd forintot tettek ki.
Címlapkép: Tedi.com
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








