Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával a Rohlik-csoport, a hazai Kifli.hu online szupermarket anyavállalata.
A fogyasztók egyre minőségtudatosabban választanak sonkát, és ez különösen húsvétkor van így, hiába nőtt a különféle sonkák ára az idén - közölte a Magyar Húsiparosok Szövetsége. A közlemény szerint évek óta folyamatosan értékelődnek föl a jó minőségű termékek, bár a járvány hatását az idei húsvétra még nem lehet pontosan felmérni. Tavaly érzékelhető volt, hogy a bizonytalanság miatt a vásárlók érzékenyebbek lettek az árakra, és egyelőre nem tudni, hogy ez meddig tart - írták.
A Hússzövetség tájékoztatása szerint az idén gyorspácolt sonkát kilogrammonként már 1500 forintért is lehet kapni, míg a hagyományos módon érlelt, nyers, darabolt sonka ára 2500 forintnál, a parasztsonkáé pedig 3000 forintnál kezdődik. A drágulás a koronavírus-járvány mellett a sertéspestissel, és a gabonaárak emelkedésével magyarázható - tették hozzá.
Megjegyezték, hogy a vásárlónak tisztában kell lennie azzal, hogy a parasztsonka nem ugyanazt a minőséget képviseli, mint a feleannyiért kínált gyorspácolt. A korábbi évek tapasztalatai alapján Magyarországon az éves sonkatermelés harmada húsvétkor fogy el, háztartásonként átlagosan 2,4 kilogramm.
Az összes főtt-füstölt húskészítményből 7-8 ezer tonna fogy el ilyenkor, ami értékben körülbelül 15 milliárd forintot tesz ki. A szövetség nem ajánlja a kétes eredetű termékeket, főleg akkor, ha nem tüntették fel rajta a gyártót. Tanácsos ellenőrizni a jelölésén található többi információt is, különösen a szavatossági időt, valamint a termék megjelenését.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


