Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A járvány nyomán a ruházati cikkek értékesítése is meglódult az eMAG-on: a rendelések java ősszel és télen érkezett, a legtöbben valamilyen lábbelit, kabátot, pólót, farmernadrágot vásároltak.
A közel egy éve tartó járványhelyzet miatt jól érzékelhetően emelkedett a ruhaneműk, cipők és sportruházati cikkek forgalma - tájékoztatta a Pénzcentrumot a webáruház. Mint írták, a divatcikkek eladásainak száma egy-egy akciós kampány alatt akár másfélszeresére is emelkedhet.
Hozzátették, hogy ennek ellenére a visszaküldött termékek aránya a ruhák és lábbelik esetében sem múlja felül az átlagot, ami azt mutatja, hogy az internetes vásárlók az esetek döntő többségében megfelelő méretű terméket tudnak választani annak felpróbálása nélkül is.
A cég tájékoztatása szerint, meglepő módon jóval több (62 százalék) férfi ruházati cikket rendelnek a járvány tavaly márciusi kitörése óta, mint nőit (23 százalék), vagy gyermekruhát (3 százalék). A fennmaradó hányadot (12 százalék) a sportruházati eladások generálják. A teljes férfi és női ruházati kategórián belül egyébként a cipők és egyéb lábbelik eladása a legmagasabb, ezek generálják a teljes forgalom csaknem 70 százalékát.
- A legnépszerűbb női ruhadarabok a kabátok és mellények, a pizsamák, a hagyományos, illetve kapucnis pólók, pulóverek voltak a járvány második hullámának kitörése óta.
- A legnépszerűbb férfi ruhadarabok szintén a kabátok és mellények voltak, a második és harmadik helyre a hagyományos és kapucnis pólók, a negyedikre pedig az alsóruházat került ugyanebben az időszakban, a férfi pizsamák csupán a tizedik legnépszerűbbek.
Egy tipikus vásárló a megrendelt ruhadarab mellé valamilyen fogyasztási cikket is (például tartós élelmiszert, mosószert vagy személyes higiéniai, szépségápolási terméket) tesz a virtuális kosarába. Nagyjából ugyanannyian fizetik ki a ruhát online, ahányan a készpénzes, utánvétes fizetést favorizálják, viszont a legtöbben (a vásárlók mintegy 60 százaléka) a futárral való kiszállítást választja, a csomagautomatából vagy egyéb átvevőpontban való átvételt 40 százalékuk preferálja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








