Most különösen érdemes olyan alapvető élelmiszereket otthon tartani, amelyekből egyszerűen főzhető egészséges menü, és nem is kerülnek egy vagyonba.
A járvány nyomán a ruházati cikkek értékesítése is meglódult az eMAG-on: a rendelések java ősszel és télen érkezett, a legtöbben valamilyen lábbelit, kabátot, pólót, farmernadrágot vásároltak.
A közel egy éve tartó járványhelyzet miatt jól érzékelhetően emelkedett a ruhaneműk, cipők és sportruházati cikkek forgalma - tájékoztatta a Pénzcentrumot a webáruház. Mint írták, a divatcikkek eladásainak száma egy-egy akciós kampány alatt akár másfélszeresére is emelkedhet.
Hozzátették, hogy ennek ellenére a visszaküldött termékek aránya a ruhák és lábbelik esetében sem múlja felül az átlagot, ami azt mutatja, hogy az internetes vásárlók az esetek döntő többségében megfelelő méretű terméket tudnak választani annak felpróbálása nélkül is.
A cég tájékoztatása szerint, meglepő módon jóval több (62 százalék) férfi ruházati cikket rendelnek a járvány tavaly márciusi kitörése óta, mint nőit (23 százalék), vagy gyermekruhát (3 százalék). A fennmaradó hányadot (12 százalék) a sportruházati eladások generálják. A teljes férfi és női ruházati kategórián belül egyébként a cipők és egyéb lábbelik eladása a legmagasabb, ezek generálják a teljes forgalom csaknem 70 százalékát.
- A legnépszerűbb női ruhadarabok a kabátok és mellények, a pizsamák, a hagyományos, illetve kapucnis pólók, pulóverek voltak a járvány második hullámának kitörése óta.
- A legnépszerűbb férfi ruhadarabok szintén a kabátok és mellények voltak, a második és harmadik helyre a hagyományos és kapucnis pólók, a negyedikre pedig az alsóruházat került ugyanebben az időszakban, a férfi pizsamák csupán a tizedik legnépszerűbbek.
Egy tipikus vásárló a megrendelt ruhadarab mellé valamilyen fogyasztási cikket is (például tartós élelmiszert, mosószert vagy személyes higiéniai, szépségápolási terméket) tesz a virtuális kosarába. Nagyjából ugyanannyian fizetik ki a ruhát online, ahányan a készpénzes, utánvétes fizetést favorizálják, viszont a legtöbben (a vásárlók mintegy 60 százaléka) a futárral való kiszállítást választja, a csomagautomatából vagy egyéb átvevőpontban való átvételt 40 százalékuk preferálja.

Kegyetlen lesz a csirkemell, a tej és a tojás bosszúja: erre kell készülni, ha kivezetik az árstopot
Az ársapkák kivezetése 3-5 százalékot dob az élelmiszer-infláción, az árak pedig márciusban tetőzhetnek.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Súlyos döntést hozott a bíróság a nagyszülőkről
- Kijev nyugtat az amerikai "szuperfegyverekkel" kapcsolatban
- Lehet készülni, némileg felforgatják a Szegedi Tudományegyetem képzéseit
- Tőkeprogramot indít a vállalatok beruházásainak támogatására a kormány - a nap hírei
- Újabb engedmény a kínai születésszám emelésére: házasság nélkül is jöhet a gyerek
- Felőrölte az emberhátrányban záró Újpestet a Ferencváros - eredmények, tabella
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


