Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Partnereivel közösen az első biodiverzitás fókuszú szabvány fejlesztésén dolgozik a Lidl a hagyományos zöldség-és gyümölcstermesztésre vonatkozóan. Az új követelményrendszer előreláthatóan 2021 végéig minden termelő számára elérhető lesz az alkalmazásban lévő GLOBALG.A.P. Integrated Farm Assurance szabvány (IFA) kiegészítő moduljaként. Fenntarthatósági stratégiájának részeként a Lidl ezáltal is szeretne hozzájárulni a biológiai sokféleség védelméhez.
A biodiverzitás csökkenése egzisztenciális veszélyt jelent az ökoszisztémákra. Élelmiszer és nem élelmiszer beszerző vállalatként a boltlánc tudatában van az ökoszisztémák megőrzésével kapcsolatos felelősségével.
- mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. A cég ennek érdekében elismert, nemzetközi szakemberekkel dolgozik együtt fenntartható élelmiszerrendszerek fejlesztésén, illetve mezőgazdasági szakértőkkel közösen egy kiegészítő modul kidolgozásán a biodiverzitás támogatására a hagyományos mezőgazdaság vonatkozásában. A fókusz Európán van.
A vállalat, beszerzési gyakorlatán keresztül a földhasználat, a környezetszennyezés és a biodiverzitás veszélyeztetésének visszaszorítását, a felelős mezőgazdasági és halászati gyakorlatok alkalmazását ösztönzi beszállítói és gyártói partnerei körében. A fenntartható növénytermesztés előmozdítása érdekében többek között törekszik arra, hogy a magyar tárgyalású virág-, zöldség- és gyümölcstermékeket olyan beszállítóktól szerezze be, amelyek rendelkeznek GLOBALG.A.P. által elismert szabványok szerinti tanúsítással. Az elkötelezettsége eredménye, hogy saját márkás kínálatát tekintve a Lidl Magyarország hazai tárgyalású zöldség-és gyümölcstermelő partnerei GLOBALG.A.P. szabvány szerint működnek, a beszállítóinak 100%-a rendelkezik tanúsítvánnyal. Zöldség-gyümölcs beszerzési politikánkról bővebb információ a vállalati honlapon található.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről