A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon.
A munkaerőpiacon nehéz helyzetben lévőkön is segít egy szegedi bútorcég, amely nem mellesleg kiváló minőségű termékeket állít elő. A társadalmi szerepvállalásról, márkáról és az eddigi sikerekről a nonprofit vállalkozás ügyvezetője, Kis Mónika beszélt a HelloVidéknek.
Szívet melengető olvasni olyan projektekről, amik azokon az embertársainkon segítenek, akik az életben jelentős hendikeppel indulnak. Ilyen hátrány, ha valaki túl fiatal, netán túlkoros, ha nincs vagy nem elegendő a munkatapasztalata, nem beszélve az atipikus foglalkoztatásról, ami a kisgyermekes anyákat sújtja. Most egy ilyen magyar munkahelyet mutat be a HelloVidék.
A Csongrád-Csanád megyeszékhelyén működő Tudásklaszter Nonprofit Kft. feladata, hogy a korábban felsorolt hátráltató tényezők ellenére is biztos munkalehetőséget biztosítson a legrászorulóbbak számára. Így jött létre 2013-ban az azóta is nonprofit alapokon működő Remodel Stúdió, ahol "hátrányos helyzetűek" lehelnek új életet a régi bútorokba. A társadalmi szerepvállalásról, márkáról és az eddigi sikerekről a nonprofit vállalkozás ügyvezetője, Kis Mónika beszélt a portálnak.
Az interjút itt tudod elolvasni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának
- Tisztogatásba kezd a TikTok
- Paks-Kisvárda és Arsenal-Chelsea élőben - sport a tévében
- Szocialista polgármester is támogatta Vitézy Dávid indulását
- Berepedezett a Keleti pályaudvar utascentrumának üvegfödéme - itt a magyarázat
- Három banknál válik elérhetővé az új otthonfelújítási támogatás