Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Teljesen elérhetetlenné vált a Fondeo nevű flottaqszolgáltató, az ügyfelek telefonszámait pedig inaktiválták. Többen a cég bezárt irodája előtt várták a fejleményeket, a megadott telefonszám pedig szintén ki van kapcsolva. Egyelőre a várakozáson kívül mást nem tehetnek a károsultak.
Becsődölhetett az a telefonszolgáltató, amely a 6forint.hu oldalon a legkedvezőbb percdíjakat kínálta. Az Index olvasói szerint a Fondeo flottaszolgáltató a cég teljesen eltűnt. Az ügyfélszolgálati szám ki van kapcsolva, irodájuk pedig zárva - itt a portál szerint rendőrök, biztonsági őrök és egy dühös tömeg várakozott csütörtökön nap közben.
"A Magyar Telekom az előfizető jelentős összegű tartozása miatt - a szerződésben meghatározott lépéseket követően - kezdte meg a 6forint.hu mobilflottát üzemeltető cég tulajdonában lévő SIM kártyák korlátozását. A Magyar Telekom célja, hogy a flotta tagjai megfelelő tájékoztatást kapjanak, és számuk megtartása mellett a továbbiakban is kedvezményes áron telefonálhassanak, mobilnetezhessenek. A korlátozásban érintett flottatagok hívószámai jelenleg a 6forint.hu flottát üzemeltető cég tulajdonában vannak, melyet egy, a cégtől származó lemondó nyilatkozattal és a SIM kártya bemutatásával tudnak a saját nevükre íratni és új, kedvezményes csomagra szerződni a Telekom üzleteiben. A flottát üzemeltető cég hivatalos megszólalásaiban jelezte, hogy lemondó nyilatkozatot ad azon ügyfelei számára, akik hívószámukat megtartva közvetlenül szerződnének a Magyar Telekommal.
- A SIM kártyák korlátozására azért volt szükség, mert a flottát üzemeltető cég több hónap alatt jelentős mértékű tartozást halmozott fel a Magyar Telekom felé.
- A korlátozásokat és a tiltást több lépcsőben vezettük be annak érdekében, hogy lehetőséget adjunk a cégnek a tartozás rendezésére.
- A cég többszöri felszólítás ellenére sem kezdte meg ezen nem vitatott tartozásának rendezését, illetve a számára felajánlott részletfizetési konstrukció elfogadására sem hajlandó.
- A 6ft.hu flottát üzemeltető cég jelenleg nem folytat érdemi tárgyalásokat a Magyar Telekommal.
- A cég a nyilvánosság előtt valótlan állításokat tesz és fenyegetéseket fogalmaz meg, melyekkel kapcsolatban a Magyar Telekom megteszi a szükséges jogi lépéseket."
Az emberek azt a tájékoztatást kapták, hogy a cég nem rendezte a számláját a T-mobil felé, ezért vált több tízezer ügyfél telefonja elérhetetlenné. Megtudták azt is, hogy szinte lehetetlen egyelőre a számok átmentése, mert azoknak a tulajdonosa a Fondeot jegyző Appgenon Kft., és először nekik kell lemondó nyilatkozatot kiadniuk. Ennek megszerzése lehetetlennek tűnik abból kiindulva, hogy üres az iroda, a cég telefonjai pedig ki vannak kapcsolva.
Hitelre van szükséged? A Pénzcentrum kalkulátorával könnyen megtalálhatod a legolcsóbb megoldást!
A dühös felhasználók egyelőre egy Facebook csoportban tömörülnek, és próbálnak információhoz jutni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








