9 °C Budapest

Elindult a házhozszállítás a SPAR-nál: mutatjuk, hol lehet elérni

2019. május 8. 11:01

Május 6-tól hivatalosan is elindult a SPAR házhozszállítása. A Pénzcentrum kiderítette a részleteket: mutatjuk, pontosan hol érhető el a szolgáltatás, mennyi lesz a kiszállítás költsége, és annak is utánajártunk, mekkora forgalomra számítanak a következő egy évben. Maczelka Márkkal, a SPAR kommunikációs vezetőjével beszélgettünk.

Régóta lehet hallani arról, hogy elindítja webshopját a SPAR Magyarországon. Miért épp most jelentek meg a piacon a házhozszállítással, milyen előkészítő munka folyt a háttérben?

Maczelka Márk: A SPAR-nál csoport szintű projekt keretein belül folytak a fejlesztések, megközelítőleg 30 hónapig, annak érdekében, hogy a magyar piaci igényeknek megfelelő minőségi szolgáltatást tudjunk biztosítani leendő vásárlóinknak. Több SuperShop-kártyabirtokos bevonásával és hat járművel sikeresen teszteltük új szolgáltatásunkat Budapesten az utóbbi hetekben, május 6-tól pedig hivatalosan is megkezdődött a működés.

Mi a véleménye a hazai online kiskereskedelmi piacról? Mit gondol, van még hely a piacon egy ekkora szereplőnek?

M. M.: Dinamikusan fejlődő erős, jól edukált piacról beszélhetünk, amelyben számtalan potenciális lehetőség rejlik. Az elmúlt években az online kereskedelem világszerte és hazánkban is egyedülálló módon növekedett, amely indokolttá tette a SPAR online shop beindítását.

Mitől lesz vonzó a vevők számára a SPAR online szolgáltatása?

M. M.: Üzleteinkben már jól megszokott magas minőséget fogjuk leendő vásárlóink ajtajáig szállítani.

A SPAR rugalmas kiszolgálást kínál az interneten, heti hat napon keresztül, hétfőtől péntekig 8 órától 22 óráig, szombaton 8 órától 18 óráig kétórás idősávokban rendelhetnek a vásárlók. A hét idősáv valamelyikében igényelt kiszállításért 499-999 forintot kell fizetni, a személyes - úgynevezett Drive-In - átvétel 150 forint költséggel jár, míg 25 000 forint feletti rendelés esetén a szolgáltatás ingyenes.

Hány háztartást fognak tudni kiszolgálni?

M. M.: A házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen, például Pécelen, Halásztelken, Tökölön, Taksonyban, Szentendrén, Dunakeszin vagy Gödön érhető el.

A Drive-In átvevőhelyek a pesterzsébeti, a diósdi és a szentendrei INTERSPAR hipermarketekben találhatóak, ahol a vásárlók az áruházakon kívül, az autójukban ülve személyesen vehetik át a megrendelt termékeket.

Megközelítőleg 800 000 elérhető háztartás van ma Budapesten és környékén, célunk a lehető legtöbb háztartás lefedése erőforrásainkhoz képest.

Mik a távolabbi tervek, lehet akár országos lefedettség is?

M. M.: A jövőben még szélesebb körben szeretnénk elérhetővé tenni a szolgáltatást. Az a cél, hogy idővel minél több települést vonjunk be a házhoz szállítás lehetőségébe.

Számszerűsítve mekkora forgalomra számítanak egy év alatt?

M. M.: Megközelítőleg egy INTERSPAR áruház forgalmával számolunk az első évben,

egy átlagos vásárlói kosár tartalma 15 000 forint körül alakul.

Hány munkahelyet teremt a fejlesztés? Milyen munkaköröket a legnehezebb betölteni?

M. M.: A több mint 960 millió forintos fejlesztés következtében csaknem száz újabb munkahely jött létre.

Az áruk kiszállításért, illetve összekészítéséért felelős munkatársakat keresünk elsősorban.

Ki a webshop célközönsége? Egyre nagyobb az idősek aránya a magyar társadalomban, sokaknak komoly kihívást jelent a napi vagy heti bevásárlás elintézése. Van-e a SPAR-nak bármilyen programja, hogy az idősebb korosztályt is megszólítsák?

M. M.: Célközönségünk elsősorban a 25-49 év közöttiek, valamint a 20-34 év között lévő magas státuszú fiatalok. Kevésbé gyakorlott, vagy idősebb felhasználóink számára egy átfogó komplex edukációs videóval készülünk, ahol a vásárlás lépéseiről tudnak majd tájékozódni.

Támogatott tartalom
A cikk megjelenését a SPAR Magyarország támogatta.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 24. szerda
György
17. hét
Április 24.
A rendőrség napja
Április 24.
Zajvédelmi világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem