Miközben az innováció tovább gyorsult, azt is lehet látni, hogy a vásárlók egyre tudatosabban mérlegelik, mikor és mire érdemes költeni.
A karácsonyi időszakban mintegy 6 milliárd forintért vásárolnak szaloncukrot a magyarok. Egyre többen vannak ráadásul azok, akik a drágább, minőségibb termékek felé fordulnak. Átlagosan a fogyasztók tűréshatára a szaloncukor iránt azonban kilónként mintegy 2000 forint.
Ha a szaloncukrot megnézzük, ott inkább becsléseket tartalmaznak a számok: 3500 tonnás piacról beszélhetünk - mondta el az InfoRádiónak Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke. "Ez összeköszön azzal a kutatási adattal, amely azt mondja,
- tette hozzá a szakember. A rendelkezésre álló adatokból egyébként az is kiolvasható, hogy
Azt is el lehet mondani, hogy míg a mikulásszezonban 4 milliárd forint a költés, addig szaloncukorra 6-ot is kiperkálnak a magyarok. Emellett azt is érdemes megyjegyezni, hogy bár egy-egy termék esetében az árak nem változtak, a szaloncukor piac mégis bővülni tudott, ezt pedig annak köszönhető, hogy egyre többen választják a drágább, minőségibb termékeket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







