A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Korábban tízezer forintért árulták azt a bort, melyet most 1 396 forintért lehet kapni a hazai Lidl áruházak polcain.
90 pontos burdeaux-i bort árul 1 396 forintért a Lidl - szúrta ki a gusto.hu. Egészen pontosan a Château Pedesclaux Pauillac Grand Cru Classé 2012-es évjáratú tételről van szó, melyet korábban tízezer forintért értékesítettek.
Ez a bor megtalálható a Vivino borokat értékelő közösségi alkalmazás adatbázisában is, ahol az átlagárát 15 365 forintra lőtték be (nem kizárólag Magyarországot figyelmbe véve), és 406 értékelés alapján 3,8 csillagot ért el a maximális ötből.

A gusto.hu írása szerint az érdi Lidl-ben lehetett még kapni tegnap, egészen pontosan a legalsó polcokon volt még néhány palack belőle. A Pénzcentrum munkatársai két óbudai Lidl-ben már csak hűlt helyét lelték a bornak.
KATTINTS! Botrány a belvárosban: érvényes engedély ellenére bírságol a parkolótársaság
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








