Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Az online ingatlankereső-portálok és a közösségi média felületek a legnépszerűbbek, ha az eladó vagy kiadó ingatlan meghirdetéséről van szó - derül ki az Otthontérkép felméréséből.
Az Otthontérkép és az Index közös felmérése szerint a felhasználók túlnyomó többsége, 78 százaléka, interneten hirdetné meg eladó vagy kiadó otthonát, lehetőleg ingyen. Ennél jóval kevesebben választanák a helyi apróhirdetési újságokat, a plakátokat, szórólapokat, falragaszokat, az országos nyomtatott sajtót, illetve a helyi TV-t, rádiót.

Az internetes hirdetési piac fölénye -ahogy a legtöbb szektorban- az ingatlanok esetén is megfigyelhető. Egyre több hirdető választja ezt a formát, hiszen sokkal gyorsabban és gyakran kedvezőbb áron-esetleg ingyen- hirdethetik meg eladó és kiadó otthonukat a világhálón. Lakáskeresés szempontjából az online kényelmes megoldás, hiszen sok alapvető információ begyűjthető így az ingatlanról és annak környékéről egyaránt, de a végső döntés előtt érdemes személyesen, akár több napszakban is felkeresni az adott ingatlant, hiszen még mindig a "személyes találkozás" a leginkább a mérvadó.
Ezek ma a legnépszerűbb online hirdetési felületek
A válaszadók 32 százaléka az ingatlan.com, 20 százaléka az Otthontérkép, 15 százaléka a jofogas.hu, további 15 százaléka pedig a közösségi média felületeit hívná segítségül az eladáshoz/kiadáshoz. A válaszadók több mint 50 százaléka egyáltalán nem vagy csak nagyon keveset szeretne fizetni az ingatlan meghirdetéséért. Átlagosan a nők többet költenének az ingatlanhirdetésekre, habár tény, hogy a férfiak nagyobb arányban hajlandóak akár nagyobb összeget is kifizetni erre a célra.
Ilyen a jó lakáshirdetés!
Az adatokból kiderül, hogy a válaszadók 20 százaléka szerint a jó ingatlanhirdetéshez tartozik egy alaprajz, 19 százalékuk a jó minőségű fotók fontosságát hangsúlyozta, 18 százalékuk pedig a hasznos, tényszerű adatokat tartotta elengedhetetlennek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"Az online hirdetési felületeken értelemszerűen sokkal több hirdetés versenyez egymással az érdeklődők figyelméért, így kiemelten fontos, hogy milyen minőségű a hirdetés. Jellemzően a bőséges információval - de nem túlzásokkal- és szép, profi képekkel ellátott lakáshirdetések a legsikeresebbek, melyekhez alaprajz is tartozik. Első hallásra ezek evidenciának tűnhetnek, a tapasztalat azonban azt mutatja, hogy nagyon sok hirdető még mindig alulértékeli ezeknek a fontosságát (a magánhirdetők 7-8 százaléka egyáltalán nem tölt fel fényképet vagy alaprajzot), így alábecsülve a saját ingatlanjának értékét" - mondta el Csorba Zsuzsanna, az Otthontérkép szakértője.

Lokáció, ár és méret
A válaszadók körében lakásvásárlás esetén a lokáció (23%), az ár (18%) és a méret (12%) a legfontosabb tényezők. Általánosságban elmondható, hogy a vásárlók igyekeznek minél több szempontot figyelembe venni az optimális választás érdekében, kisebb jelentőséget tulajdonítanak azonban az ingatlan állapotának és az elérhető szolgáltatások (pl. óvoda, posta, etc.) számának.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








