Dánia év végén első európai országként szünteti meg az állami posta fizikai levelek kézbesítését, miután a papíralapú levelezés mára gyakorlatilag összeomlott.
Szegedtől Szombathelyig és Pécstől Miskolcig összesen 19 csekkbefizető terminált telepít a Magyar Posta, főleg Auchan hipermarketekhez, plázákba és pályaudvarokhoz, amelyeket februárban már használhatnak is az ügyfelek - számol be pénteki cikkében a Világgazdaság.
A fővárosban hét automata lesz - főleg plázákban, például a Mammutban, a Sugárban és a Corvinban, valamint a Nyugati pályaudvarnál -, de Debrecen, Miskolc, Győr, Pécs és Szeged sem maradt le a listáról.
Az üzletházakban elhelyezett automaták esetében - igazodva az üzletház nyitvatartási idejéhez - az ügyfelek tágabb időintervallumban tudják befizetni csekkjeiket. A terminál a gépi kitöltésű csekkeket fogadja el, de a későbbiekben valamennyi bizonylattípusú csekk is feladható lesz az automatákon keresztül, amely a QR-kóddal ellátott és a QR-kód nélküli csekkeket is elfogadja.
A vállalat ígéretei szerint még az idén megteremti annak feltételeit, hogy a postákon történő csekkbefizetés során a kártyával történő fizetés ne készpénzfelvételnek, hanem kártyás vásárlásnak minősüljön. Szarka Zsolt vezérigazgató korábban azt mondta, egy fizetési művelettel öt csekk adható fel összesen 290 ezer forint értékben - írja a lap.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








