Sátoraljaújhelyen megnyitotta kapuit a Praktiker első magyarországi kisáruháza, ami a 20. Praktiker üzlet 1998 óta. Az ünnepélyes megnyitón bejelentették, hogy három héten belül Komáromban is új áruházat nyitnak.
Megkezdte a kisáruház koncepció tesztjét a Praktiker azzal, hogy 14 évnyi magyarországi működés és 19 nagy alapterületű áruház után megnyitotta Sátoraljaújhelyen az első 1500 négyzetméteres üzletegységét. A település abban a régióban fekszik, ami az elemzések szerint rendelkezik olyan vásárlóerővel, ami képes eltartani egy korszerű barkácsáruházat. A Praktiker lapunkat arról tájékoztatta, hogy számítanak a határon túl élő vásárlókra is Sátoraljaújhelyen, így euróval is lehet majd fizetni az üzletegységben.
Karl-Heinz Keth, a cég ügyvezető igazgatója a megnyitón elmondta: a kereslet csökken a barkácspiacon, ez új helyzeteket szült és új stratégiát kíván. Szerinte sok jel mutat arra, hogy a mélyponton túl van a kereskedelem, és ha nagyon kis lépésekben is, de a jövő évben a stabilizáció mellett némi javulásra számíthatnak a barkácsáruházak. Hozzátette: a Praktiker anyavállalata bízik a magyar piacban, ezért is hagyták jóvá a kisáruház koncepciót, ami munkahelyeket is teremt.
Az új üzletegységben a Praktiker a helyi igények azonnali kiszolgálására, a szortiment kialakításakor pedig a teljes árucsoportos készlet bemutatására törekszik, emellett külön hangsúlyt fektet a vevői rendelések kielégítésére, valamint elérhetővé tesz számos szolgáltatást. is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban