A kereskedők számára továbbra is a december a legerősebb hónap az évben, ekkor értékesítik a legtöbb árut - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. Starcz Ákos, a Shopline elnök-vezérigazgatója arról beszélt, hogy az internetes értékesítésben is az év vége a legjelentősebb időszak.
A kereskedők számára továbbra is a december a legerősebb hónap az évben, ekkor értékesítik a legtöbb árut - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára.
Starcz Ákos, a Shopline elnök-vezérigazgatója szerint az internetes értékesítésben is az év vége a legjelentősebb időszak. Starcz értesülései szerint a hazai kereskedelemben a november nem volt kifejezetten erős, így egyes vélemények szerint "minden a decemberen múlik".
Vámos György arról is beszélt, hogy az idei évben kisebb volt a kereslet, ezen bizonyos mértékben a karácsonyi időszak és az akciók javíthatnak.
Starcz Ákos kiemelte, hogy a Shopline bolti forgalma folyamatosan csökken, ezt leginkább a könyvpiac visszaesése okozza. A válság mellett a piac strukturális problémái is rontottak a könyvek csökkenő eladási számain - tette hozzá a Shopline elnök-vezérigazgatója.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


