A Rossmann verhetetlen
Júniusban is elvégeztük rendszeresített próbavásárlásunkat három hazai drogériában, melyből ugyan ebben a hónapban is a Rossmann jött ki győztesnek, azonban a DM akcióinak köszönhetően majdnem behozta versenytársát.
Februárban indítottuk el drogéria körképünket, hogy kiderítsük, melyikbe érdemes betérni a háztartási higiéniai csomag beszerzésekor. Bár a vásárlók alacsony árakat keresve inkább a diszkontokat keresik fel, míg a kisboltokban és drogériákban a minőségi termékeket keresik, mégsem mindegy, hogy mennyire kell a zsebünkbe nyúlni egy-egy közepes bevásárlás alkalmával. A Rossmann etekintetben verhetetlennek tűnik, hiszen körképünk elindítása óta a 15 termékből álló kosarunk minden hónapban ott volt a legolcsóbb, bár ebben a hónapban a DM több, mint 5 százalékos árcsökkenésének köszönhetően majdnem kiütötte a nyeregből.
A drogériák közül a dm, a Rossmann és a Schlecker kínálatát hasonlítjuk össze, mivel ezek alkotják nagyságuk és piacra lépésük tekintetében is a drogériák legnagyobb csoportját. Az itt kapható kozmetikai, háztartási vegyiáru és papíráru termékcsoporton belül a pelenkák, dezodorok, fogkrémek és tusfürdők esetében kiemelkedő a piaci részesedésük, de ezek mellé betettünk még fiktív kosarunkba mosogatószert, mosóport, öblítőt, papír zsebkendőt, vécépapírt és még néhány apróságot, melyek a háztartási higiéniai csomag törzsét képezik.
A kosár összeállítása természetesen szubjektív, mivel adott termékkategórián belül kénytelenek voltunk egy márkát kiválasztani, ami alapján elvégezhetjük a próbavásárlást. Az egyes termékek kiszerelésének megválasztásakor szándékosan kisebbet választottunk, abból kiindulva, hogy drogériákban nem feltétlenül a nagybevásárláskor megszokott mennyiséget szerezzük be.
Az árukosarunk egyes üzletekben mért árait ábrázoló grafikonon látszik, hogy az áprilisra jelentősen kinyílt olló májusban némiképp zsugorodott, júniusban pedig a DM árcsökkentése, és a Rossmann kifutott akciói miatt 16 százalék helyett már csak 12,6 százalékot spórolhatunk, ha a megfelelő üzletben vásárolunk.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Az ünnep egyik fő eseménye, a karácsonyi vacsora idén sem kíméli a pénztárcánkat: még egy egyszerű menü elkészítése is több ezer forinttal drágább, mint egy...
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és...
Melyik típusú ajándék erősíti jobban a kapcsolatokat: az anyagi ajándékok (például tárgyak, amelyeket meg lehet tartani) vagy az élményajándékok (például közösen átélhető események)?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.