37 °C Budapest

Jégkrém és sör fogyott a kánikulai hétvégén

Pénzcentrum
2010. június 16. 09:17

A múlt héten ugrásszerűen nőtt a sör, az ásványvíz és a jégkrém értékesítése a kiskereskedelemben. Érdekes, hogy az ásványvíz-eladás ma már közel sem reagál olyan élénken a kánikulára, mint korábban -írja a Napi Gazdaság.

A sörökből az olcsóbb termékek mennek - mondta a Napinak Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs vezetője. A hipermarketlánc éppen a kánikulában vezetett be egy rendkívül olcsó jégkrémet, amely megdobta a termékkategória értékesítésének volumenét.

A Tescoban a jégkrémek mellett a söreladások is ugrásszerűen nőttek, ebből az akciós termékek részesedése közel 80 százalékos volt. A negyedik legnagyobb darabszámban eladott sör az alkoholmentes volt, de a meleg az újonnan nyílt sörkategóriának, az ízesített változatoknak is kedvezett, különösen a citromosnak.

Csendes gyilkostól rettegnek a magyarok: van ok a félelemre, a génjeinkben lapulhat a kór

A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.

Elképesztő, mire szórják a magyarok a pénzt: úgy vesszük ezeket, mint a cukrot

Akár esküvő, akár születésnap, a magyarok imádnak ajándékozni. Ajándékot pedig egyre többen online vásárolnának.

Hatalmas pénzek röpködnek a magyar Kickstarteren: mutatjuk a legnagyobb dobásokat

Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek.

Csúnyán elintézheti a magyarok megtakarításait a válság: így még kijátszhatod az inflációt

A pénzügyi szakértők most elmondták, milyen tippekkel spórolhatunk.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. július 1. péntek
Tihamér, Annamária
26. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?