Az Oscar-díjas Gettómilliomos című filmnek köszönhetően a brit Cineworld mozilánc kissé bizakodóbb lehet az év egészére nézve, mint eddig volt. A reklámbevételek azonban zuhannak.
Amennyiben a nyári bemutatók (köztük az X-Men negyedik része, a Star Trek mozi, vagy a Tom Hanks-et felvonultató Angels & demons) jól teljesítenek, úgy a Cinworld akár nyereséges is lehet az év folyamán. A Gettómilliomosnak köszönhetően a jegybevételek az idei évben 19,1 százalékkal nőttek a tavalyi adatokhoz képest, ugyanakkor a reklámok terén óriási a pangás: 24,6 százalékkal kevesebb folyt be innen, mint egy évvel korábban.
A nagyobb jegyforgalomhoz képest a büfék eladásai csak szerényebb, 10,1 százalékos eredményt produkáltak. Az ok rendkívül egyszerű: a Gettómilliomos nézői nem annyira kóla és pattogatott kukorica-függők, ők általában egy szerény kávéval vagy ásványvízzel is beérték. "A Star Trek azonban tökéletes lesz ahhoz, hogy teletömjük a nézőket" - lelkendezett előre a medve bőrére Steve Wiener vezérigazgató.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








