A belső vizsgálatuk alapján kevés felhasználó volt érintett, és az ő adataik sem kompromittálódtak.
A marketing-piacon egyre gyakrabban alkalmazzák a fogyasztók közvetlen megkeresését. Ezt a saját bőrünkön is tapasztaljuk, gondoljuk csak a postaládánkba dobált reklám anyagokra, az akarva-akaratlanul elárasztó e-mail-ekre és a legváratlanabb időpontban megszólaló telefonunkra, amikor valaki csak néhány kérdéssel zavarna - írja a Napi.
A rendszerváltást követően szabályozás hiányában kósza adatbázisokkal kereskedő cégek jelentek meg a piacon. A csomagküldő szolgáltatások indulásakor mindenki találkozhatott kecsegtető, ám semmi értéket nem képviselő ajánlatokkal. Napjainkban - az állami népesség-nyilvántartó kivételével - mindenkinek az állampolgárok előzetes engedélyét kell kérni ahhoz, hogy a személyes adatokat kereskedelmi- és reklámcélra felhasználhassa, kialakult egy általános adatvédelmi szabályozás.
A dm-küldemények összeállításakor a szolgáltató cégeknek vizsgálni kell a célközönség vásárlói szokásait, ügyelni kell a terjedelemre, a tartalomra és a külalakra, hogy levelüket elolvassák és az ne rögtön a papírkosárban landoljon.
Nyugati szomszédunkkal és Németországgal ellentétben, hazánkban egyelőre még nem létezik egy olyan központi úgynevezett Robinson-lista, amin azok szerepelnek, akik letiltották a dm-küldeményeket. A fogyasztóvédelmi törvényünk az uniós szabályozást követve inkább megengedő, mint tiltó, ezért a fogyasztóknak fokozottan ügyelniük kell arra, hogy kinek és milyen célból adják ki az adataikat.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról
- Megvannak a friss üzemanyagárak, bele kell húzniuk a hazai benzinkutaknak
- Gyorsan halad az amerikai katonák nagy projektje a Gázai övezet partjainál
- Szombattól ismét üzemel a Zugligeti Libegő, ám van egy kis bökkenő
- Nem adja ki a bíróság a kegyelmi ügy iratait
- Kiderült, mi okozta a szúrós szagot a kiürített budapesti iskolában