Válaszold meg kérdéseinket és mutasd meg nekünk, mit tudsz a Pepsi a múltjáról és jelenéről, na és persze a nagyvállalat világhírű kólájáról! Készen állsz a...
A hazai ásványvízpiac egyik meghatározó szereplője, az innovatív megoldásairól is híres Szentkirályi Ásványvíz Kft. a piacvezető gyártók közt elsőként, oxigénnel dúsított ásványvizet hoz forgalomba. A termék az oxigén kedvező élettani tulajdonságai révén fokozza a teljesítőképességet és csökkenti a nagyvárosokban élők szervezetében a szmog hatását. 179 Ft-os ajánlott fogyasztói árával a Szentkirályi újdonsága a legolcsóbb az átlagosnál több oxigént tartalmazó ivó- és ásványvizek hazai szűk piacán. Az oxigénnel dúsított természetes ásványvíz alapú ital novembertől kerül a boltok polcaira 1,5 literes kiszerelésben - de a tervek között szerepel a 0,5 literes változat bevezetése is. A következő évben a cég 3,5 millió palack oxigénes ásványvíz értékesítésével számol.
Különböző orvosi kutatások igazolják, hogy az oxigén növeli a koncentrációt, erősíti a memóriát és nyugtatja az idegrendszert. Fokozza a létfontosságú szervek oxidatív anyagcseréjét, növeli a vér és a szövetek oxigéntartalmát, és a vázizmok tejsav mértékének fokozatos csökkentésével javítja az izmok teljesítőképességét. A vízben lévő oxigén a gyomron keresztül is felszívódik, hasonlóan mint amikor a levegővel juttatjuk a tüdőbe. A többletoxigén előnyös hatásait tapasztalhatják a szmogos, rendkívül szennyezett nagyvárosok levegőjében élő asztma- és tüdőbetegek, szívbetegek és vérszegénységben szenvedők. Egyes vélemények szerint a szokásosnál nagyobb mennyiségű oxigén bevitele javítja a szervezet méregtelenítő folyamatait, csökkenti a fejfájást és a szívroham kockázatát, valamint a másnaposságot is segít leküzdeni.
A Szonda Ipsos 2007. márciusi felmérése szerint a Szentkirályi ásványvíz szomjoltó hatása, eredendő tisztasága és üdítő, friss íze miatt hazánk legkedveltebb ásványvize. A szénsavmentes változat már eddig is tartalmazott oxigént: 7 mg/l-t - az új termék oxigénkoncentrációja ennek ellenőrzötten legalább a négyszerese, de akár a 7-szerese is lehet. Hasonlóan a normál ásványvízhez, az oxigénes változat napi ajánlott bevitele is 1,5-2 liter. Az oxigénnek nincs káros mellékhatása, ezért mindenki ihatja, de különösen kismamáknak, sportolóknak és nehéz szellemi vagy fizikai munkát végzőknek javasolják, akik az oxigénnel dúsított ásványvíz fogyasztásával kiegészíthetik a szervezet megnövekedett oxigénszükségletét.
Az ízesített ásványvizek bevezetése utáni újabb portfolióbővítéssel a cég tovább szeretné erősíteni az ásványvizek piacán szerzett vezető pozícióját. A Szentkirályi az idén 280-320 ezer liter oxigénes víz értékesítését tervezi, míg a következő évben a cég legújabb portfolióeleme a teljes ásványvíz-értékesítésük 2-2,5%-át fogja kitenni. Amíg az új termék előállításának legtöbb lépcsője a szén-dioxiddal dúsított ásványvízéhez hasonlatos, addig az oxigén vízben történő "elnyeletéséhez" új technológia bevezetésére volt szükség a Szentkirályi gyártósorán. A Szentkirályi új terméke a már piacon lévő, oxigént tartalmazó több száz forintos ivó- és ásványvizekhez képest rendkívül alacsony (179 Ft-os) ajánlott fogyasztói árával, és a márkától már megszokott 15 kőzetréteg alól feltörő friss, ásványi anyagokban és nyomelemekben gazdag vízével akarja ismét meghódítani az egészségtudatos közönséget. A Szentkirályi legújabb családtagja novembertől kapható az üzletekben.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








