Korai lenne még nyilatkozni a Microsoft legújabb üdvöskéjének, a Zune elnevezést viselő lejátszójának eredményességéről, hiszen az még csak néhány hete elérhető az amerikai fogyasztók számára, annál is inkább mert a jelenlegi eladási számok eléggé vegyes képet mutatnak.
A jelenleg csakis az amerikai piac számára elérhető felsőkategóriás mp3 lejátszót, amely 30 gigányi adatot (7 500 zenei fájlt) tud tárolni, 250 dollárért vásárolhatják meg azok, akiket ámulatba ejt a szerkentyű azon képessége, hogy a beépített wireless kapcsolaton keresztül megoszthatják az általuk megvásárolt tartalmat másokkal.
A Microsoft bizakodóan nyilatkozik az eladási számok növekedéséről, 2007 első félévében 1 millió darabot szeretnének eladni, s bár tudják, hogy ez a piacvezető Apple részesedésének megnyirbálására sem elég, a vállalat vezetői szerint mindenképpen egy szép jövőt vetít a cég ilyen irányú tervei elé.
További jó hír volt a Microsoft számára, hogy a megjelenés első hetében eladásai alapján máris a második helyett foglalhatta el a piacon, természetesen az Apple iPodjai után, de a cég nagy sajnáltára ezt a helyet nem sikerült megtartani a hálaadás napi roham előtt, a Zune nem tudta felvenni az árversenyt az olcsóbb termékekkel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








