Rövid időn belül másodjára érte súlyos csapás a Tesco terjeszkedési terveit, hiszen az indiai fiaskó után ezúttal Lengyelországban is egyik versenytársa vitte el a brit cég orra elől a megvételre felkínált, kiszemelt üzleteket.
A jelenlegi, 194 egységet magában foglaló üzlet keretében a holland Ahold a francia Carrefournak értékesítette üzleteit, melyekre piaci elemzők szerint a Tesco is pályázott.
A Tesco jelenleg több mint 100 egységet üzemeltet Lengyelországban, egyelőre azonban nem kívánták megerősíteni, hogy valóban indultak az elkelt üzletekért. Emlékezetes, hogy alig két hete Indiában a világ legnagyobb kiskereskedője, a Wal-Mart happolta el a Tesco elől a Bharti Enterprises-zal való vegyes vállalat alakítás jogát.
A Carrefour 375 millió eurót fizet az Ahold egységeiért, melyek 179 Albert márkanevű szupermarket mellett 15 hipermarketet és 4 benzinkutat tartalmaznak.
Piaci elemzők szerint az egy hónapja kiírt tenderen mindössze két potenciális vásárló indult, melyek egyike kétségkívül a brit cég volt.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








