Kóka János július elején kormányszóvivői tájékoztatón jelentette be, hogy a MÁV 942 kilométernyi, gazdaságtalanul üzemelő mellékvonalán leállítják a személyvonatokat. A dolog szépséghibája, hogy a megszüntetendő vonatok a 2007-es menetrendbe is bekerültek - írja a Népszabadság.
Jelenleg annyi biztos, hogy a decemberi menetrendváltáskor a MÁV 5 vonalon átadja a stafétát a Volán-busztársaságoknak, ez azonban nem valódi változtatás, hiszen ezeken a vonalakon a vasútpálya rendkívül rossz állapota miatt eddig is buszok szállították az utasokat.
A júliusban meghirdetett racionalizálási programban szereplő többi szárnyvonal sorsáról előreláthatólag az utasszám-felmérések befejezését követően, március 31-e után mondhatják ki a végső szót.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








