Újabb egységet nyitott Budapesten az Euronics elektronikai áruházlánc, és jövőre további 4 áruház átadását tervezik, így összesen 7 egységből állhat a fővárosi hálózat. Az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz 6 éve csatlakozott cég országszerte már 138 boltot üzemeltet.
Az Euronics stratégiája szerint ott erős, ahol a nagy alapterületű áruházakat üzemeltető multik nem tudnak hatékonyan működni. A társaság üzleteinek 70%-a a 40 ezer fősnél kisebb lélekszámú településeken található.
A legfrissebb kutatások szerint a hálózat neve a Media Markt után a második legismertebb a hazai piacon. Az Euronics a januártól augusztusig terjedő időszakban a nagy háztartási gépek piacán 25, a szórakoztató elektronikában 16%-os részesedést ért el.
A cég nettó árbevétele 2004-ben 41 milliárd Ft volt, tavaly már 47 milliárdot tett ki, idén pedig elérheti az 55 milliárdos szintet.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








