Amint arról korábban beszámoltunk, több hónapja folynak a tárgyalások a Coca-Cola és a Tesco illetékesei között, a hipermarketlánc szerint azonban az italcég irreális árakon kínálja üdítőit. A vita eredményeképpen néhány napja eltűnt a Tesco polcairól a Coca-Cola összes terméke, a hipermarket ugyanis két hete nem rendel a cég áruiból.
Amint arról korábban beszámoltunk, több hónapja folynak a tárgyalások a Coca-Cola és a Tesco illetékesei között, a hipermarketlánc szerint azonban az italcég irreális árakon kínálja üdítőit. A vita eredményeképpen néhány napja eltűnt a Tesco polcairól a Coca-Cola összes terméke, a hipermarket ugyanis két hete nem rendel a cég áruiból - írja a Magyar Hírlap.
A kereskedelmi láncok természetesen arra törekednek, hogy olcsóbbak legyenek konkurenseiknél, ezt azonban gyakran nem saját árrésük, hanem beszállítóik terhére igyekeznek elérni.
A kilistázás sok esetben arra szolgál, hogy nyomást gyakoroljon a szállítóra. Érdekesség, hogy Csehországban és Szlovákiában is eltűnt a Coca-Cola a Tescoból, ennek ellenére azonban 15%-kal nőtt az üdítőital-forgalom a hipermarketekben.
A karácsonyi ünnepek közeledtére való tekintettel természetesen szeretnének megállapodni a felek, meglepő lenne azonban, ha végeredményben áresést tapasztalhatnánk a boltban.

Te is így adod el a cuccaidat a Vinted-en, Facebook-on? Most érkezett, brutál NAV-bírságot kaphatsz!
A közhiedelemmel ellentétben bizonyos értékhatár felett a neten eladott használt holmink után is adózni kell, bizonylatot kell kiállítani, nyilvántartást vezetni.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.


