Hétfőn bejelentette a Yahoo! internetes cég legújabb fejlesztését, amely a Yahoo! Időkapszula nevet fogja viselni.
Jerry Jang, a Yahoo! társalapítója és vezetője, nyilatkozata szerint ez hatalmas lépés az internetes közösség számára, ahol minden második netező a Yahoo!-t használja. A vezető hozzátette, azt szeretnék elérni, hogy akárhonnan is használják a Yahoo!-t, lehetőség nyíljon megismerni a különböző kultúrákat, s megtudni, hogy mi az, amit a különböző népek fontosnak éreznek. Rendkívül érdekes lesz figyelni a társalapító szerint, hogy a 2006-os pillanatfelvételhez mit adnak hozzá az emberek.
Az időkapszula a különböző helyi oldalakon is elérhető lesz a cég tervei szerint. A honlapot Jonathan Harris tervezte, ahová lehetőség van szöveg-, audio-, videofájlok vagy akár rajzok feltöltésére. A diákoktól kezdve egészen az idősekig arra vágynak az emberek, hogy hozzájárulhassanak az időkapszulához olyan témákban is, mint szerelem, harag, öröm, bánat, hűség, szépség, múlt, jelent és remény.
A beadványokat egy digitális művészeti alkotásként egyesítik, amelyet majd október 25. és 27. között kiküldenek az űrbe, valamint a mexikói Nap-piramishoz, Teotihuacanba. Azért esett a Nap-piramisra a választás, mert a világörökség részeként ez a helyszín egyfajta szimbóluma az ősi kultúrák megőrzésének.
A digitális archívumot a tervek szerint lepecsételik, s majd csak 2020-ban fogják kinyitni, mikor a cég a 25. születésnapját ünnepli.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








