A korábbi években a leárazásokról szóló akciós táblák augusztus végén kerültek ki a kirakatokba. A mai árversenyben ezt már nem mondhatjuk el, mert az üzletek gyakran már június végén akciós árukat kínálnak.
A kezdeti 10-20 százalékos árleszállítást nyár végi 70-80 százalékos kedvezmények követnek. Az eladók szerint sok vásárló már tavasszal megveszi a nyári kollekciót, így amikor a nyári szezon ténylegesen elkezdődik, már csak akciós árakkal lehet ösztönözni a vevőket a további vásárlásra.
Olaszországban, ahol az emberek sokkal többet szeretnek ruházkodásra költeni, mint hazai társaik, törvényekkel szabályozzák a kiárusítások menetét, ezáltal az akciók idejét is. A hazai kiskereskedők szerint Magyarországon is jót tenne egy ilyen szabályzat, mert a hipermarketek és nagyáruházak árleszállításait nem tudják követni a lényegesen kisebb profitjuk és magasabb költségeik miatt.
A kínai üzletek térhódításával egyre inkább csökkenek az árak, amivel viszont egyik kereskedő sem tud versenyezni. Marad tehát a 70-80 százalékos akció, amivel egyik bolt a hajszolja a másikat a kiélezett árversenybe. Gyakran nyár közepére, illetve végére már csak a hiányméretes darabok maradnak, így mégiscsak érdemes egy kicsit hamarabb beszerezni a kellő ruhadarabokat.
A KSH adatai szerint azonban kevesebben vásároltak ruházati cikket idén, mint a 2005-ös évben. Az üzletek azonban még így is nyereségesek. A Világgazdaság szerint a korai kiárusítások éves szinten körülbelül 0,5 százalékot faragnak le az inflációból.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében