A korábbi éveket az augusztus végi árleszállítások és akciók jellemezték, ám ezt a taktikát felváltotta a boltok és kereskedők június közepére tervezett új akció-politikája.
Már nyár elején, június közepe táján találkozhattunk akciós feliratokkal, valamint 20-30%-os árleszállításokkal. A vásárt az üzletek teljes árukészlettel kezdik még tavasszal, így tehát az új, divatos nyári ruhákat már április-májusban megvásárolhatják az újdonságot kedvelők és a divatkövetők. Ez a nyári kollekciót tartalmazó tavaszi árukészlet június végére, illetve július elejére már akciósan kerül eladásra, hiszen addigra újabb áru érkezett, a legutóbbi divat szerint. Így tehát, ha egy keveset várunk, sokat takaríthatunk meg, mert ugyanahhoz a ruhához 2 hónap elteltével sokkal olcsóbban juthatunk hozzá. Vigyázni kell azonban, mert augusztusra, a 70%-os leárazások idejére sok ruházati áruház már csak hiányos méretekkel rendelkezik - írja a Népszabadság.
A forint gyengülése miatt az importruhákkal kereskedő cégeknél hamarosan 2-4%-os áremelésekre lehet számítani. A kiárusítást mindez negatív irányban fogja befolyásolni, mert az emberek legnagyobb része a ruházati cikkeken szokott spórolni, így könnyen lehet, hogy még többen keresik majd fel a piacokat az olcsóbb, de rosszabb minőségű árukért. A kormány által elrendelt áfa-emelés miatt nemcsak a ruházati cikkek, de a tartós fogyasztási cikkek iránti keresettség is csökkeni fog.
A két legnagyobb vásárlási láz a decembert és a nyarat - leginkább május és augusztus- érinti, így érthető, hogy a vállalatok most szeretnének szert tenni a profitjuk nagy részére. Nyáron egyébként megugrik a kereset a szoknyák, pólók, blúzok, nadrágok, de még az öltönyök iránt is.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








