A Fortune 500-as listához hasonlóan az Interbrand és a BusinessWeak is megalkotta közösen a világmárkák top 100-as felsorakoztatását. A cégek által kifejlesztett számítási rendszeren alapuló számítások szerint a világvezető márkanevek közül még mindig a Coca-Cola a legértékesebb.
A rangsorból kiderül, hogy a legtöbbet érő márkák közül 52 amerikai foglal helyet a 100 között, ezen belül is 7 amerikai szerepel a top 10-ben. Az Interbrand 20 éve fejlesztette ki márka-értékelő rendszerét. 2006-ban azok a vállalatok juthattak be a 100-as élmezőnybe, akik legalább 2,7 milliárd dolláros márkaértékkel, hozzáférhető pénzügyi és marketinges adatokkal rendelkeznek, valamint bevételük legalább egyharmadát az export üzlet teszi ki- olvashatjuk az Interbrand honlapján.
A Nokia évről évre történő gyengülését egy újabb megerősödés követte, melynek eredményeképpen jelenleg a 6. helyre került, mintegy 14%-os pozitív értékváltozással. A legnagyobb értékű javulással a Google vezeti a sort, mintegy 46%-kal nőtt a cég presztízse a 2004-es évhez képest. A legtöbb veszteséget a 100 között a Gap amerikai ruházati vállalat könyvelheti el, amely 22 százalékpontot zuhant. A Kodak megpróbált felzárkózni digitális árucikkeivel a világmárkákhoz, ám még mindig nem járt teljes sikerrel, hiszen 12%-os veszteségéből nem tudott lejjebb faragni.
A ranglistát idén is az elektronikai ipar képviselői vezetik, viszont az autóipar csökkenésével értékvesztést könyvelhet el a Ford és a General Motors amerikai autógyártó cég. Az európai piacon viszont új terek nyíltak meg a BMW előtt (plusz 15%), és szintén hódít a japán Hyundai a piacon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban