A brit hipermarket lánc, a Tesco tovább bővítette a portfolióját a lengyel Leader Price nevű kiskereskedelmi vállalat, a Casino csoport tagjának 72 millió fontért történő felvásárlásával.
A Tesco 1995-ben kezdte meg a működését Lengyelországban, és manapság már 20,000 embert foglalkoztat az országban. Az eladások a 900 millió fontot is meghaladják. A Leader Price beolvasztásáig 107 üzlet működött Lengyelországban, viszont a lánc révén újabb 220 élelmiszerbolthoz jutott hozzá.
A Tesco szerint a felvásárlással még nagyobb sikerrel kereskedik majd az erősen megosztott, versenyképes lengyel piacon. A Leader Price 2,200 embert foglalkoztatott, és 167 millió font éves bevétellel rendelkezett.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít