A nemzetközi kezdeményezéshez kapcsolódva a magyar McDonald's is a világ színpadára hívja vendégeit. A gyorsétterem lánc mától kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetőséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország McDonald's éttermében hirdetik majd az i'm lovin' it! szlogennel fémjelzett életérzést. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte.
A játékos kedvű és szerepelni vágyó McDonald's rajongóknak nincs más dolguk, mint a www.mcdglobalcasting.com - ra kattintani, és 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban imádnak az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szervezők szándéka, hogy az i'm lovin'it energiája és szellemisége tükröződjön a pályázatokban. A szöveg mellé digitális képet kérnek, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezők mindenféle - a hagyományostól eltérő - ötletet szívesen várnak.
A kampányba a hazai McDonald's is bekapcsolódik, így április 24-től a gyorsétterem magyar rajongóinak is megadatik a lehetőség, hogy a világ egyik legismertebb márkájának reklámarcai legyenek. A játékban való részvétel lehetőségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon megjelenő kommunikációval népszerűsíti.
"Reméljük, Magyarországról is sok érdekes és izgalmas történet érkezik majd a pályázatra. Örülnénk, ha a kampány segítségével egy magyar vendégünk fényképe is bejárhatná a világot" - mondta James Woodbridge, a magyar McDonald's marketing és kommunikációs igazgatója.
A játék június 5-ig tart, a szervezők eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók, és történetek alapján a McDonald's 25 győztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok előtt. A kiválasztott "sztárokat" ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a McDonald's éttermeiben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök
- Kaiser Ferenc: a mérsékelt izraeliek nem Iránt féltik, hanem az amerikai fegyvercsomagot
- Az iráni elnök egyelőre nem köti Izraelhez a hajnali akciót
- Lázár János döntött: szétrobbantották a MÁV központját
- Kiderült, mikor indul az új otthonfelújítási program
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben