A nemzetközi kezdeményezéshez kapcsolódva a magyar McDonald's is a világ színpadára hívja vendégeit. A gyorsétterem lánc mától kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetőséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország McDonald's éttermében hirdetik majd az i'm lovin' it! szlogennel fémjelzett életérzést. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte.
A játékos kedvű és szerepelni vágyó McDonald's rajongóknak nincs más dolguk, mint a www.mcdglobalcasting.com - ra kattintani, és 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban imádnak az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szervezők szándéka, hogy az i'm lovin'it energiája és szellemisége tükröződjön a pályázatokban. A szöveg mellé digitális képet kérnek, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezők mindenféle - a hagyományostól eltérő - ötletet szívesen várnak.
A kampányba a hazai McDonald's is bekapcsolódik, így április 24-től a gyorsétterem magyar rajongóinak is megadatik a lehetőség, hogy a világ egyik legismertebb márkájának reklámarcai legyenek. A játékban való részvétel lehetőségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon megjelenő kommunikációval népszerűsíti.
"Reméljük, Magyarországról is sok érdekes és izgalmas történet érkezik majd a pályázatra. Örülnénk, ha a kampány segítségével egy magyar vendégünk fényképe is bejárhatná a világot" - mondta James Woodbridge, a magyar McDonald's marketing és kommunikációs igazgatója.
A játék június 5-ig tart, a szervezők eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók, és történetek alapján a McDonald's 25 győztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok előtt. A kiválasztott "sztárokat" ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a McDonald's éttermeiben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








